همکاری زیمنس و والئو در زمینه‌ تولید موتورهای الکتریکی

موبنا – شرکت‌های والئو و زیمنس هر دو در زمینه‌های کاری خود از برترین‌ها و بزرگان بازار هستند. حال این دو شرکت قصد دارند تا طی برنامه‌ای مشترک نسبت به طراحی، تولید و توسعه‌ی الکتروموتور‌ها برای خودروهای تمام برقی و هیبریدی اقدام کنند. پیش‌بینی می‌شود که این برنامه تا پایان سال جاری میلادی یعنی ۲۰۱۶ …

موبنا – شرکت‌های والئو و زیمنس هر دو در زمینه‌های کاری خود از برترین‌ها و بزرگان بازار هستند. حال این دو شرکت قصد دارند تا طی برنامه‌ای مشترک نسبت به طراحی، تولید و توسعه‌ی الکتروموتور‌ها برای خودروهای تمام برقی و هیبریدی اقدام کنند.

پیش‌بینی می‌شود که این برنامه تا پایان سال جاری میلادی یعنی ۲۰۱۶ به مرحله‌ی اجرا رسیده و عملیاتی شود. مرکز مدیریت و فرماندهی مجموعه در کشور آلمان مستقر خواهد بود و مراکز تولیدی در کشورهای فرانسه، نروژ، مجارستان، لهستان و چین قرار خواهند داشت.

ژاک آشنبرویچ مدیر عامل اجرایی والئو در مورد این همکاری اینطور می‌گوید:

همکاری و به اشتراک گذاری توانایی‌های ما با زیمنس در زمینه تولید مجموعه های مولد و انتقال نیروی الکتریکی بسیار خوشحال کننده و مثبت است. با کمک تخصص زیمنس به عناون یکی از برترین‌های الکترونیک و مدیریت والئو بر این پروژه ما برنامه‌های جامعی را در خصوص تکنولوژی‌های هیبریدی و تمام الکتریکی به اجرا خواهیم گذاشت.

کلاوس هلمریش، از اعضای هیئت مدیره‌ی زیمنس آ گ نیز در اینباره گفته است:

همکاری والئو و زیمنس نمونه‌ی موفق یک اتحاد تمام اروپایی است، تجربه‌ی زیمنس در زمینه‌ی تولید الکتروموتورها و اینورتورها در کنار تخصص والئو در بحث اتومبیل می‌تواند هر دو شرکت را در بازار در حال گسترش حمل و نقل الکتریکی به موفقیت برساند.

در این همکاری مشترک، در کنار الکتروموتورها سیستم‌های هیبریدی، کیت‌های افزایش دهنده‌ی شعاع حرکتی، تبدیل کننده‌های DC/DC، اینورتر، انواع شارژر وهمچنین سیستم‌های مولد قدرت و انتقال نیروی تمام الکتریکی نیز تولید خواهند شد.

بر اساس آماری که توسط هر دو شرکت منتشر شده است، بازار قطعات و ملزومات خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ سالیانه بیش از ۲۰ درصد رشد دارد.

والو Valeo

 منبع: زومیت|نویسنده: حسین ریاحی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا