تلگرام برای تشویق توسعه دهندگان بات ها ۱ میلیون دلار جایزه می دهد

موبنا – در اعلانیه‌ای که به تازگی منتشر شده، ظاهرا تلگرام برای تشویق توسعه دهندگانی که بهترین بات‌ها را برای این پیام رسان می‌سازند، مبلغ ۲۵٫۰۰۰ دلار را به هر توسعه دهنده هدیه می‌دهد. با این مقدار مبلغ، مشخص است که ۴۰ توسعه دهنده مختلف می‌توانند در نهایت از این جایزه برخوردار شوند. برای اینکه …

موبنا – در اعلانیه‌ای که به تازگی منتشر شده، ظاهرا تلگرام برای تشویق توسعه دهندگانی که بهترین بات‌ها را برای این پیام رسان می‌سازند، مبلغ ۲۵٫۰۰۰ دلار را به هر توسعه دهنده هدیه می‌دهد. با این مقدار مبلغ، مشخص است که ۴۰ توسعه دهنده مختلف می‌توانند در نهایت از این جایزه برخوردار شوند.

برای اینکه در این مسابقه شرکت کنید، باید بات خود را بسازید و آن را در Telegram Bot Store قرار دهید. این حرکت تلگرام باعث می‌شود تا بات‌های بسیار بیشتر و بهتری برای این پیام رسان ساخته شود و توسعه دهندگان نیز به ساخت این بات‌ها تشویق شوند.

تلگرام اعلام کرده که تاریخ پایان این مسابقه ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ خواهد بود اما جوایز در طول سال به دست شرکت کنندگان برتر خواهد رسید. در بیانیه‌ای که منتشر شده، تلگرام اعلام کرده که اولویت و تمرکز بر روی بات‌هایی با قدرت یکپارچگی بیشتر، ابزار‌هایی برای سازندگان بات‌ها و پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی است.

 منبع: زومیت| نویسنده: امین فیض پور 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا