فان خال: عاشق بازی‌های فینال هستم

موبنا -به گزارش اسکای اسپورتس، منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد با درخشش مهاجم فرانسوی خود، بازی را با نتیجه دو بر یک به سود به پایان برساند. یونایتد با این پیروزی، جواز صعود به فینال را بدست آورد تا حداقل در این جام شانس قهرمانی داشته …

موبنا -به گزارش اسکای اسپورتس، منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد با درخشش مهاجم فرانسوی خود، بازی را با نتیجه دو بر یک به سود به پایان برساند. یونایتد با این پیروزی، جواز صعود به فینال را بدست آورد تا حداقل در این جام شانس قهرمانی داشته باشد.

لوئیس فان خال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحال کننده است که خشنودی و رضایت را در چهره بازیکنان و هواداران دیدم. بر این باور هستم که بازی درخشانی را به نمایش گذاشتیم و شایسته صعود به فینال بودیم. در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. هواداران دو تیم از دیدن چنین بازی لذت بردند.

او ادامه داد: منچستریونایتد خوش شانس بود که توانست گل برتری را در دقایق پایانی به ثمر رساند. اکنون نوبت خندیدن و خوشحالی کردن است و باید این پیروزی را جشن گرفت. همه بازیکنان منچستریونایتد شور و هیجان لازم برای این دیدار بزرگ را داشتند. به همین خاطر بسیار خوشحالم و بر این باور هستم که شایسته پیروزی در این دیدار بزرگ بودیم. گاهی اوقات وجود فشار زیاد موثر است چراکه باعث می شود بازیکنان با انگیزه و شور و هیجان بیشتری بازی کنند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه سخنان خود به ستایش از آنتونی مارسیال پرداخت و گفت: او می تواند به بازیکنی بزرگ برای یونایتد تبدیل شود. انتظار بیشتری از این بازیکن دارم. یک بازیکن تنها از طریق تمرین کردن و تلاش زیاد می تواند بزرگ شود و مارسیال هم به چنین چیزهای نیاز دارد. او استعداد بسیار بالایی دارد و باید این آن را پرورش دهد. بر این باور هستم که مارسیال یک مهاجم نیست بلکه او در کناره ها بسیار بهتر بازی می کند. او تفاوت زیادی با مهاجمانی مانند رود فان نیستلروی و اندی کول دارد. البته چه بسار در آینده اتفاقات دیگر رخ دهد و او به عنوان مهاجم نوک بازی کند.

نوشته های مشابه

فان خال در پایان نیز درباره داوید دخه‌آ، دروازه‌بان تیمش هم اظهار کرد : او یک بار دیگر توانایی خود را ثابت کرد و نشان داد که دروازه‌بان بزرگی است. بسیار خوشحالم که او در این دیدار یک ضربه پنالتی را مهار کرد و در کسب این پیروزی نقش داشت. در پایان باید بگویم که عاشق بازی های فینال هستم چراکه با جام تنها یک قدم فاصله داری و امیدوارم که این بار جام به ما برسد.

 منبع: ایسنا

دکمه بازگشت به بالا