امیدهای اینتر برای کسب سهمیه زنده شد

موبنا -هفته سی و پنجم رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن اینتر که در تلاش است بتواند با هدایت مانچینی سهمیه اروپایی را کسب کند به دیدار اودینزه رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد. در این دیدار شریل سرسو در نیمه نخست …

موبنا -هفته سی و پنجم رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن اینتر که در تلاش است بتواند با هدایت مانچینی سهمیه اروپایی را کسب کند به دیدار اودینزه رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

در این دیدار شریل سرسو در نیمه نخست روی غفلت مدافعان حریف توانست تیمش را به گل برساند و اینتر از حریف خود عقب بیفتد ولی در ادامه استفان یووتیچ توانست گل تساوی را به ثمر برساند و تیمش را امیدوار کند. در ادامه نیز همین بازیکن صربستانی بار دیگر توانست گلزنی کند تا میزبان پیش بیفتد.

در ثانیه های پایانی بازی ادر برزیلی گل سوم را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۳ بر یک اینتر به پایان برسد.

به این ترتیب اینتر با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۶۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و توانست بار دیگر اختلاف خود را با رم به عدد ۴ برساند. از ایتالیا ۳ تیم به صورت مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان را بدست خواهند آورد و نراتزوری ها در تلاش هستند بار دیگر به این مهم برسند.

سایر بازی های این هفته یکشنبه برگزار خواهد شد، جایی که یوونتوس باید در زمین فیورنتینا به مصاف این تیم برود و در صورت برتری در این دیدار و توقف ناپولی برابر رم در روز دوشنبه قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا