وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور یافت

موبنا – علی جنتی برای بازدید از روند برگزاری این جشنواره و بازار فیلم این دوره به پردیس چارسو آمد و از نوزدهمین بازار فیلم ایران که در این جشواره برگزار شده، بازدید به عمل آورد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر در جمع خبرنگاران گفت: این دومین …

موبنا – علی جنتی برای بازدید از روند برگزاری این جشنواره و بازار فیلم این دوره به پردیس چارسو آمد و از نوزدهمین بازار فیلم ایران که در این جشواره برگزار شده، بازدید به عمل آورد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر در جمع خبرنگاران گفت: این دومین تجربه برگزاری جدای جشنواره ملی از بین الملل است و هنرمندان برجسته ای مانند رضا میرکریمی و رضا کیانیان مسئولیت آن را برعهده گرفته اند.
جنتی همچنین برگزاری این فستیوال در پردیس چارسو را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این چهار روز برگزاری جشنواره، ۱۴ کارگاه آموزشی بین هنرمندان ایرانی و خارجی برگزار شده که نشان از فعال بودن بخش آموزش در جشنواره دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی و تبادل تجربیات هنرمندان با یکدیگر بعدها می تواند منجر به تولید آثار مشترک شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید همچنین در جلسه ای با حضور آیت الله محقق داماد، حجت الاسلام دعایی، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، رضا میرکریمی دبیر جشنواره، امیر اسفندیاری، رضا کیانیان حضور یافت.
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه با دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو در حال برگزاری است.

 منبع:ایرنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا