دستگیری سارق زن حرفه ای + عکس

موبنا – «سرهنگ حسین صمدپور» اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و محتویات آن در شهرستان ارومیه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک نفر سارق زن را شناسایی کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد، …

موبنا – «سرهنگ حسین صمدپور» اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و محتویات آن در شهرستان ارومیه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دستگیری سارق زن حرفه ای

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک نفر سارق زن را شناسایی کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد، متهم مذکور از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، وی را تحت نظر قرار دادند و شب گذشته حین سرقت خودرو، او را دستگیر کردند.

سرهنگ صمدپورتصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به ۳۵ فقره سرقت خودروی پراید و ۱۷ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

 منبع:اتاق خبر ۲۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا