كیك تولد جان ۱۸ نفر را گرفت

موبنا – گزارش روز شنبه رسانه های پاكستان به نقل از منابع بیمارستانی حاكی است كیك مسموم در جشن تولد یك كودك پاكستانی در ایالت پنجاب این كشور تا كنون منجر به مرگ ۱۸ نفر از میهمانان این جشن شده است. براساس گزارش پلیس، روز چهارشنبه گذشته ۳۴ نفر از جمله چند كودك كه در …

موبنا – گزارش روز شنبه رسانه های پاكستان به نقل از منابع بیمارستانی حاكی است كیك مسموم در جشن تولد یك كودك پاكستانی در ایالت پنجاب این كشور تا كنون منجر به مرگ ۱۸ نفر از میهمانان این جشن شده است.

براساس گزارش پلیس، روز چهارشنبه گذشته ۳۴ نفر از جمله چند كودك كه در جشن تولد یاد شده شركت كرده و كیك مسموم خورده بودند، با علائم مسمومیت شدید به بیمارستان های مختلف ایالت پنجاب منتقل شدند و به دلیل شدت مسمومیت، تاكنون ۱۸ نفر از این افراد جان خود را از دست داده اند.

هنوز علت دقیق مسمومیت این افراد و اینكه آیا مسمومیت كیك سهوی یا عمدی بوده، مشخص نشده است. نمونه ای از این كیك برای انجام آزمایش های لازم به آزمایشگاه لاهور فرستاده شده است.

این حادثه اگرچه در نگاه اول به عنوان یك مسمومیت غذایی مورد توجه قرار گرفته است، اما بیم آن می رود كه شیوه جدید تروریست ها برای تحقق اقدامات تروریستی باشد.

 منبع:ایرنا  
دکمه بازگشت به بالا