تمایل مشتریان به موبایل های هوشمند زیر ۸۰۰ هزار تومانی

موبنا، لیلا محمدنظامی – میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها گوشی هایی هستند که معمولا اقشار مختلف جامعه توان خرید آنها را دارند به طوری که هم اکنون گوشی های ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی در لیست گوشی های میان رده قرار دارند. برخی از کارشناسان حوزه بازار دیجیتال بر این باورند که زمانی گوشی های …

موبنا، لیلا محمدنظامی – میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها گوشی هایی هستند که معمولا اقشار مختلف جامعه توان خرید آنها را دارند به طوری که هم اکنون گوشی های ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی در لیست گوشی های میان رده قرار دارند.
برخی از کارشناسان حوزه بازار دیجیتال بر این باورند که زمانی گوشی های هوشمند قیمت بالایی داشتند و هر کسی استطاعت خرید این گوشی ها را نداشت و از یک سو تعداد گوشی های هوشمند هم زیاد نبود، اما این روزها با عرضه مدل های مختلف از برندهای گوناگون تب خرید گوشی های هوشمند داغ داغ است.
اگرچه امروزه گوشی هایی که از قیمت بالایی برخوردارند، در بازار کم نیستند، اما گوشی های هم وجود دارند که علیرغم قیمت مناسب شان از ویژگی های پیشرفته ای برخوردارند و این در حالی است که کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمند مناسبی که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی برطرف کند، عرضه می‌کنند.
پرفروش های میانگین قیمت در بازار
هم اکنون نبض بازار موبایل تهران در قسمت میان رده ها در دست دو برند هوآوی و سامسونگ قرار گرفته است چرا این برند چینی و کره ای برخلاف سایربرندها دارای بیشترین تنوع مدل در رنج ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.
از پرفروش های میانگین قیمت برند چینی هوآوی می توان به مدل های Honor 4C ، Honor 3X G750 ، G740 ، P8 Lite و Y6 اشاره کرد که با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
J7 ، J5 ، J200، J111 ، E700 و T331 از جمله میان رده های پرفروش سامسونگ به شمار می آید که با تقاضای خوبی از سوی مشتریان همراه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا