پایان مشاجرات قانونی گوگل و مایکروسافت

موبنا -یکی از سخنگویان شرکت مایکروسافت در این خصوص به خبرگزاری ZDNet توضیح داد: «مایکروسافت توافق کرده است تا شکایت‌های قانونی خود علیه گوگل را پس بگیرد. این اتفاق در جریان تغییر اولویت‌های قانونی ما صورت می‌گیرد». او در ادامه گفت: «ما همچنان بر این مسئله تاکید داریم تا با شور و اشتیاق بیشتر در …

موبنا -یکی از سخنگویان شرکت مایکروسافت در این خصوص به خبرگزاری ZDNet توضیح داد: «مایکروسافت توافق کرده است تا شکایت‌های قانونی خود علیه گوگل را پس بگیرد. این اتفاق در جریان تغییر اولویت‌های قانونی ما صورت می‌گیرد».

او در ادامه گفت: «ما همچنان بر این مسئله تاکید داریم تا با شور و اشتیاق بیشتر در زمینه تجاری و کاربری به رقابت با یکدیگر ادامه دهیم».

گوگل نیز بیانیه مشابهی را منتشر کرد و توضیح داد رقابت بین این دو شرکت می‌بایست مبتنی بر شایستگی محصولات ارایه شده از سوی آنها صورت گیرد و این رقابت نباید در فرآیندهای قضایی دنبال شود.

این خبر دو روز پس از آن منتشر شد که کمیسیون اروپا (EC) ادعا کرد شرکت گوگل قوانین آنتی‌تراست مربوط به فضای رقابتی را زیرپا گذاشته است و محدودیت‌هایی را برای کارخانه‌های تولیدکننده دستگاه‌های اندرویدی و اپراتورهای ارایه دهنده خدمات موبایلی در نظر گرفته است.

 منبع: همگاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا