فناوری جدید برای چاپ عکس‌های رنگی روی بدنه گوشی

موبنا، میثم لطفی – این فناوری شفاف به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید تصاویر و عکس‌های رنگی خود را با کیفیت بالا روی آن چاپ کنید و به همین خاطر در سیستم نامگذاری آن از واژه Vibrant هم استفاده شده است. شرکت Corning در این فناوری از روشی استفاده کرده است تا بتوانید …

موبنا، میثم لطفی – این فناوری شفاف به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید تصاویر و عکس‌های رنگی خود را با کیفیت بالا روی آن چاپ کنید و به همین خاطر در سیستم نامگذاری آن از واژه Vibrant هم استفاده شده است.

شرکت Corning در این فناوری از روشی استفاده کرده است تا بتوانید تصاویر رنگی خود را روی لایه محافظ نمایشگر خود چاپ کنید تا بتوانید شکل ظاهری گوشی خود را تغییر دهید. تصاویری که می‌توانند روی این لایه محافظ چاپ شود لوگوی شرکت‌ها، عکس‌های رنگی باکیفیت و دکوراسیون‌های چند-رنگی را شامل می‌شوند.

corning Vibrant Gorilla Glass  (2)

تمام این تصاویر با کیفیت بالا چاپ می‌شوند و این نوآوری می‌تواند ظاهر گوشی را با سلیقه کاربران تغییر دهد.

«اسکات فارستر» مدیر مرکز نوآوری‌های Gorilla Glass در این خصوص گفت: «تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند محصولات متفاوت را به دست کاربران برسانند و در عین حال دوام و وضوح تصویر در گوشی جدید را از دست ندهند. فناوری Vibrant Corning Gorilla Glass فرصت جدیدی را فراهم می‌آورد تا شکل ظاهری گوشی با سلیقه کاربران ساخته شود و حتی برندهای بزرگ بتوانند گوشی‌های خود را با برند مربوطه تولید کنند».

هنوز به درستی مشخص نیست کارخانه‌های الکترونیکی بزرگ چگونه از این فناوری استفاده می‌کنند. ولی سیستم مذکور به صورت آزمایشی در برخی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های همراه به کار گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا