یک‌پنجم کاربران جهانی منتظر ورود Galaxy Note 6

موبنا، میثم لطفی – از مهم‌ترین گوشی‌هایی که در ماه‌های سپری شده از سال ۲۰۱۶ وارد بازار شدند می‌توان به Galaxy S7 و S7 edge سامسونگ، LG G5، HTC 10 و P9 هوواوی اشاره کرد. از آنجایی که در فصل نخست امسال چنین گوشی‌های پیشرفته و پرقدرتی عرضه شدند، می‌توان پیش‌بینی کرد در ماه‌های باقیمانده …

موبنا، میثم لطفی – از مهم‌ترین گوشی‌هایی که در ماه‌های سپری شده از سال ۲۰۱۶ وارد بازار شدند می‌توان به Galaxy S7 و S7 edge سامسونگ، LG G5، HTC 10 و P9 هوواوی اشاره کرد.

از آنجایی که در فصل نخست امسال چنین گوشی‌های پیشرفته و پرقدرتی عرضه شدند، می‌توان پیش‌بینی کرد در ماه‌های باقیمانده از سال محصولات بهتری به دست کاربران خواهند رسید. کاربران از هم‌اکنون پیش‌بینی می‌‌کنند امسال پرچمداران دیگری هم روانه بازار شود.

samsung-galaxy-note-6 (2)

از مهم‌ترین محصولاتی که می‌توان برای ماه‌های باقیمانده از سال ۲۰۱۶ میلادی پیش‌بینی کرد می‌توان به آیفون ۷ و آیفون ۷ Pro اپل، Galaxy Note 6 سامسونگ و پرچمدار دیگر HTC اشاره کرد.

کاربران از هم‌اکنون منتظر عرضه این گوشی‌ها هستند و به همین خاطر کارشناسان یک نظرسنجی جدید انجام دادند تا مشخص شود تمایل کاربران جهانی برای خرید کدام یک از این محصولات بیشتر است.

در این نظرسنجی مشخص شد ۲۶.۳۳ درصد کاربران در انتظار Galaxy Note 6 به سر می‌برند و بیشترین تمایل مربوط به خرید این فبلت می‌شود. پس از این دستگاه کره‌ای ۲۳.۲۶ درصد کاربران اعلام کردند که منتظر ورود مدل بعدی گوشی هوشمند Nexus گوگل هستند.

در رتبه سوم این لیست آیفون ۷ و ۷ Pro ایستاده‌اند که ۱۸.۴۶ درصد کاربران از هم‌اکنون تمایل خود را برای خرید آن اعلام کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا