آیفون ۸ جایگزین آیفون ۷s اپل می‌شود

موبنا، میثم لطفی – او به نقل از برخی منابع آگاه که در چرخه تامین قطعات اولیه محصولات اپل دخیل هستند اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون ۷ تنها به‌روزرسانی افزایشی را شامل می‌شود و از این رو نمی‌توان تغییر محسوس در سیستم سخت‌افزاری و شکل ظاهری آن مشاهده کرد. در این گوشی هوشمند جک استاندارد …

موبنا، میثم لطفی – او به نقل از برخی منابع آگاه که در چرخه تامین قطعات اولیه محصولات اپل دخیل هستند اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون ۷ تنها به‌روزرسانی افزایشی را شامل می‌شود و از این رو نمی‌توان تغییر محسوس در سیستم سخت‌افزاری و شکل ظاهری آن مشاهده کرد. در این گوشی هوشمند جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون حذف می‌شود و به همین خاطر گوشی بدنه باریک‌تری دارد.

شرکت اپل قصد دارد آیفون ۷ را جایگزین سری ۶ گوشی‌های خود کند و در این فرآیند قرار است حرف s برای تولید سری بعدی این گوشی هوشمند کنار گذاشته شود و بر این اساس در سال ۲۰۱۷ میلادی گوشی هوشمند آيفون ۸ وارد بازار شود.

iPhone 8 concept Jermaine Smit 8

از مهم‌ترین تغییراتی که مارکز به آن توجه کرده است می‌توان به استفاده از نمایشگر OLED، حذف کلید سخت‌افزاری Home و جایگزین کردن سیستم کنترلی مبتنی بر فناوری Force Touch، و استفاده از شارژر بی‌سیم اشاره کرد.

لازم به ذکر است هفته گذشته در بعضی خبرها گفته شد اپل قراردادی را با سامسونگ منعقد کرده است تا به موجب آن ۱۰۰ میلیون قطعه نمایشگر OLED را از شرکت کره‌ای خریداری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا