نسل بعدی گوشی‌های هوواوی مجهز به نمایشگر ۲ هزار پیکسلی

موبنا، میثم لطفی – «ریچارد یو» در آن زمان گفته بود کاربران نمی‌توانند تصاویر تصویر در نمایشگرهای FHD و QHD را تشخیص دهند. نمایشگرهای FHD تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و نمایشگرهای QHD هم کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارند. او اعلام کرده بود که استفاده از نمایشگر QHD …

موبنا، میثم لطفی – «ریچارد یو» در آن زمان گفته بود کاربران نمی‌توانند تصاویر تصویر در نمایشگرهای FHD و QHD را تشخیص دهند. نمایشگرهای FHD تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و نمایشگرهای QHD هم کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارند.

او اعلام کرده بود که استفاده از نمایشگر QHD در نسل جدید گوشی‌های هوشمند مزیت چندانی ندارد و فقط باعث می‌شود باتری گوشی زودتر خالی شود.

huaweip8_2

ولی هم‌اکنون شرایط تغییر کرده و نظر او عوض شده است. «ریچارد یو» اعلام کرد نظرش در مورد نمایشگرهای ۲ هزار پیکسلی تغییر کرده است؛ زیرا این روزها فناوری واقعیت مجازی بین کاربران حرف اول را می‌زند.

او اعلام کرد نمایشگر ۲ هزار پیکسلی برای هدست‌های واقعیت مجازی لازم است و بر این اساس شرکت هوواوی می‌کوشد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود را مجهز به نمایشگر ۲K روانه بازار کند.

در حال حاضر هیچ یک از گوشی‌های هوشمند هوواوی چنین قابلیتی ندارند و حتی پرچمداران این شرکت چینی تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل منتشر می‌کنند. البته هوواوی گوشی هوشمند Nexus 6P گوگل را مجهز به نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل تولید کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا