اف بی آی برای هک کردن یک آیفون ۱.۳ میلیون دلار پرداخت

موبنا -به گزارش ان دی تی وی، وی به کنایه گفته است که این رقم از حقوقی که قرار است وی در هفت سال و چهار ماه باقیمانده از مسئولیتش در اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) بگیرد، بیشتر است. بنا بر اعلام اف بی ای و اداره مدیریت و بودجه امریکا حقوق سالانه جیمز …

موبنا -به گزارش ان دی تی وی، وی به کنایه گفته است که این رقم از حقوقی که قرار است وی در هفت سال و چهار ماه باقیمانده از مسئولیتش در اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) بگیرد، بیشتر است.

بنا بر اعلام اف بی ای و اداره مدیریت و بودجه امریکا حقوق سالانه جیمز کومی از ژانویه سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۸۳۳۰۰ دلار بوده است و لذا وی تا پایان دوره ماموریتش ۱.۳۴ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. لذا می توان نتیجه گرفت که اف بی آی برای هک کردن آیفون یاد شده بیش از ۱.۳ میلیون دلار هزینه کرده است.

این بیشترین رقم پرداختی افشا شده توسط اف بی آی برای هک کردن یک ابزار الکترونیک است. پیش از این مشخص شده بود که اف بی آی برای هک کردن چند گوشی هوشمند تلفن همراه یک میلیون دلار به یک شرکت امنیتی امریکایی به نام زرودیوم پرداخته است.

پاسخ کنایه آمیز کومی هفته قبل در لندن در واکنش به سوالی در مورد مبلغ پرداختی اف بی آی برای استفاده از نرم افزار هک آیفون ارائه شد. این نرم افزار تنها برای هک کردن گوشی آیفون ۵سی که مجهز به سیستم عامل IOS نسخه ۹ به بالا باشد قابل استفاده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا