به روزرسانی جیمیل برای دسترسی بهتر به خبرنامه‌ها، فهرست رویدادها و لینک‌ها

موبنا -به گزارش فرست پست، در ماه های اخیر با رونق استفاده از نرم افزارهای پیام رسان موبایلی مانند تلگرام و واتس آپ گرایش به استفاده از ایمیل برای تبادل پیام کمتر شده و لذا گوگل قصد دارد به هر نحوی که شده کاربران را به استفاده از خدمات پست الکترونیک خود ترغیب کند. کاربران …

موبنا -به گزارش فرست پست، در ماه های اخیر با رونق استفاده از نرم افزارهای پیام رسان موبایلی مانند تلگرام و واتس آپ گرایش به استفاده از ایمیل برای تبادل پیام کمتر شده و لذا گوگل قصد دارد به هر نحوی که شده کاربران را به استفاده از خدمات پست الکترونیک خود ترغیب کند.

کاربران با استفاده از قابلیت رویدادها در جیمیل می توانند تمامی ایمیل های مرتبط با یک رویداد را مشاهده کنند. با این به روزرسانی کاربران می توانند تحولات مربوط به یک رویداد خاص را مشاهده کنند. با این کار افراد دیدی جامع در مورد فرایندهای در حال وقوع پیدا می کنند.

تحول دیگر امکان مشاهده کامل خبرنامه ها یا پیش نمایش انهاست. در محیط اینباکس جیمیل کاربران به پیش نمایشی از محتوای ایمیل ها و خبرنامه ها و محتوای موجود در آنها دسترسی خواهند داشت که تا به حال ممکن نبوده است. آخرین تغییر جیمیل هم امکان ذخیره سازی و به یادآوردن لینک های در درون ایمیل هاست که تغییری ساده ولی کاربردی در رقابت با برنامه های پیام رسان تلقی می شود.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا