تراشه اصلی آیفون ۷ را چه شرکتی می‌سازد؟

موبنا، میثم لطفی – سال گذشته شایعه شده بود که اپل گروهی را به شهر مونیخ در کشور آلمان فرستاده است تا به توسعه مودم ۷۳۶۰ LTE اینتل کمک کند و بتواند این مودم را در گوشی هوشمند آیفون ۷ مورد استفاده قرار دهد. منابع آگاه همچنین اعلام کردند که شرکت اپل یک گروه ویژه …

موبنا، میثم لطفی – سال گذشته شایعه شده بود که اپل گروهی را به شهر مونیخ در کشور آلمان فرستاده است تا به توسعه مودم ۷۳۶۰ LTE اینتل کمک کند و بتواند این مودم را در گوشی هوشمند آیفون ۷ مورد استفاده قرار دهد.

منابع آگاه همچنین اعلام کردند که شرکت اپل یک گروه ویژه از مهندسان حوزه سیستم‌های بی‌سیم را هم استخدام کرده است تا به کمک آنها بتواند این تراشه را توسعه دهد.

iphone 7 processor

امروز با خبرهای جدیدی که در این زمینه منتشر شد، مراکز خبری توانستند با دقت و اطمینان بیشتر در مورد تراشه مرکزی گوشی هوشمند آیفون ۷ نظر بدهند. «استیو مولنکوف» مدیرعامل کوالکام به تحلیلگران اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند یکی از رقبای اصلی این شرکت قرارداد تجاری بزرگی منعقد کرده است که این مسئله می‌تواند وضعیت شرکت کوالکام در بازار جهانی را تضعیف کند.

اگرچه این مدیر ارشد نام رقیب اصلی خود را منتشر نکرد، ولی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که شرکت مذکور اپل خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود هر دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus سپتامبر امسال روانه بازار شوند. از آنجایی که قرار است میلیون‌ها دستگاه از این گوشی هوشمند ساخته شود، اپل باید هرچه سریع‌تر تصمیم بگیرد از تراشه کدام شرکت استفاده کند.

شرکت اپل به درخواست مراکز خبری برای دادن هر گونه پاسخ در این زمینه جواب نداد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا