از منفی ۲۰ تا مثبت ۶۰ درجه

موبنا، میثم لطفی – برای آن دسته از افرادی که در شرایط سخت از جمله معادن کار می‌کنند، گوشی هوشمند همچنین می‌بایست قدرت بدنی بالایی را داشته باشد. اگرچه امروزه در بازار چنین گوشی‌هایی با قابلیت‌های مختلف یافت می‌شود، ولی شرکت DeWalt یکی از بهترین آنها را عرضه کرده است. این گوشی هوشمند DeWalt MD501 …

موبنا، میثم لطفی – برای آن دسته از افرادی که در شرایط سخت از جمله معادن کار می‌کنند، گوشی هوشمند همچنین می‌بایست قدرت بدنی بالایی را داشته باشد. اگرچه امروزه در بازار چنین گوشی‌هایی با قابلیت‌های مختلف یافت می‌شود، ولی شرکت DeWalt یکی از بهترین آنها را عرضه کرده است.

این گوشی هوشمند DeWalt MD501 نام دارد که با دارا بودن استاندارد IP68 به صورت ضدآب و ضدگردوغبار به دست کاربران می‌رسد و بر این اساس قادر است بدون هرگونه مشکل به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متری آب باقی بماند.

DeWalt MD501  (1)

تغییر شدید دمای هوا هم مشکلی برای این دستگاه ایجاد نمی‌کند. این محصول می‌تواند از دمای منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۶۰ درجه به خوبی کار کند. در مورد مشخصات فنی و داخلی هم باید گفت که برای این محصول از بهترین قابلیت‌ها استفاده شده است.

DeWalt MD501  (2)

نمایشگر ۵ اینچی این گوشی هوشمند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و روی آن لایه محافظ Gorilla Glass 3 استفاده شده است. تراشه چهار هسته‌ای این محصول از نوع MT6735 است که با توان ۱.۳ گیگاهرتز در کنار رم ۲ گیگابایتی کارمی‌کند.

DeWalt MD501  (3)

این گوشی هوشمند ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا