کمانچه ایرانی در یک فستیوال اروپایی

موبنا – شروین مهاجر در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ برابر با ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در قالب تکنوازی و بداهه‌نوازی در جشنواره بین المللی موسیقی «تودو موندو» روی صحنه می‌رود. دفتر موسیقی با رویکرد ایجاد تبادلات فرهنگی هنری، با هدف معرفی موسیقی و موسیقیدانان برجسته ایرانی، زمینه را برای شرکت این هنرمند در جشنواره فراهم کرده …

موبنا – شروین مهاجر در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ برابر با ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در قالب تکنوازی و بداهه‌نوازی در جشنواره بین المللی موسیقی «تودو موندو» روی صحنه می‌رود.

دفتر موسیقی با رویکرد ایجاد تبادلات فرهنگی هنری، با هدف معرفی موسیقی و موسیقیدانان برجسته ایرانی، زمینه را برای شرکت این هنرمند در جشنواره فراهم کرده است.

این جشنواره با هدف گردآوری و معرفی آثار شنیداری مختلف از سال ۲۰۱۲ تاکنون هرسال در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های جنوب و غرب اروپا به شمار می‌آید. تاکنون هنرمندان بسیاری از ۱۵ کشور مختلف جهان در ۴ دوره گذشته این جشنواره در بلگراد به روی صحنه رفته‌اند.

شروین مهاجر نوازنده برجسته کمانچه در روز پنجم جشنواره مصادف با ۴ اردیبهشت در «دم املادین» بلگراد به اجرای آثار خود می‌پردازد.

گروه‌های شرکت کننده در جشنواره، از کشورهای پرتغال، صربستان، مقدونیه، بوسنی و مجارستان هستند.

منبع: ایلنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا