شایعات در مورد اولادی درست نیست

موبنا – سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: من هم میلاد باسعادت حضرت علی و روز پدر را تبریک می گویم و در گذشت مهرداد اولادی را تسلیت می گویم به جامعه ورزش و اهالی فوتبال و همه علاقمندان به ملوان و تک تک بازیکنان تسلیت می …

موبنا – سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: من هم میلاد باسعادت حضرت علی و روز پدر را تبریک می گویم و در گذشت مهرداد اولادی را تسلیت می گویم به جامعه ورزش و اهالی فوتبال و همه علاقمندان به ملوان و تک تک بازیکنان تسلیت می گویم. امیدوارم روح مهرداد به ما کمک کند و برای شادی روح این مرحوم هم بازیکنان با تمام توان تلاش کنند و محکم کارشان را ادامه بدهند و موفقیت کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا یک مسابقه تعیین کننده برای ماست و گرفتن این سه امتیاز می تواند به ملوان کمک کند تا در جدول شرایط بهتری داشته باشیم و شکل و شمایلی ایجاد شود که بقای ما به دیدار روز آخر با سیاه جامگان مربوط نشود. تمام افرادی که کنار این تیم هستند و غصه تیم را می خورند دوست دارند ملوان در لیگ برتر بماند. امیدوارم که هواداران فردا تیم را مثل همیشه حمایت کنند و روز خوبی داشته باشیم و برای بازی بعدی در تبریز آماده شویم.

سرمربی ملوان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: معبودی محروم است و سایر بازیکنان آماده هستند و فقط علیرضا رمضانی مصدوم است. البته شرایط پژمان نوری به هیچ عنوان برای مسابقه فردا مناسب نیست. او در مراسم مهرداد اولادی بود و فشار روحی زیادی تحمل کرده است.

وی افزود: بعد از اتفاق ناگواری که برای تیم ملوان رخ داد و امیدوارم بتوانیم بازیکنان را بازیابی کنیم. با روحیه و قدرت بتوانیم در این شرایط سخت به وجود آمده بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نوشته های مشابه

سرمربی ملوان در مورد اینکه سازمان لیگ با درخواست باشگاه برای تعویق بازی موافقت نکرده و باعث گلایه خانواده اولادی شده گفت: ما در مراسم روز سوم مهرداد اولادی حتما شرکت می کنیم و به خاطر شرایطی که بود نمی توانستیم در مراسم تشیع پیکر اولادی شرکت کنیم و این مساله اصلا شدنی نبود. عذرخواهی هم کردیم. با پدر مرحوم اولادی هم صحبت کردیم و او هم برای ملوان آرزوی موفقیت کرد. قطعا در مراسم روز شنبه با همه نفرات شرکت خواهیم کرد. امیدوارم شرایط موجود ما را درک کرده باشند. خود مهرداد هم با شرایطی که داشتیم چنین تقاضایی را از ما نمی کرد. انشالله با موفقیت در مراسم سوم اولادی شرکت کنیم. کاری از دست ما ساخته نبود.

احمدزاده در مورد ارزیابی اش از تیم سایپا گفت: سایپا در سه هفته گذشته تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد. آخرین بازی اش مقابل سیاه جامگان تغییرات عمده در ترکیبش ایجاد کرد و بازیکنان جوانش را به میدان فرستاد و ممکن بود هر ۳ امتیاز را از دست بدهد. نمی دانم با چه سایپایی و چه بازیکنانی از این تیم روبه رو خواهیم شد.۵۰ درصد نفرات ترکیب اصلی اش مقابل سیاه جامگان بازی نکردند و شاید فردا هم نفرات اصلی تیمش مقابل ما غایب باشند.

وی در مورد اینکه رافخایی تنها مهاجم ملوان است و گفته می شود مهرداد اولادی با حالت قهر به تهران رفته است، گفت: کسی نمی تواند بگوید به او بازی نرسیده او قبل از بازی با پرسپولیس مصدوم بود. مصدومیت اجازه کار به خودش را نمی داد و بعد از بازی پرسپولیس هم سه روز در کلینیک دکتر نوروزی فیزیوتراپی می کرده است. من شخصا با نوروزی و خانم محمدی صحبت کردم و گفتم اگر ممکن است مداوایش را فشرده تر کند تا او با ما باشد و او با یک جلسه تمرین مقابل فولاد در فهرست ۱۸ نفره قرار گرفت. اینکه بازی نرسیده و اولادی قهر کرده است درست نیست. برخی دوستان دارند مسایل را دنبال کنند وعقده های گذشته شان را به این قضایا وصل کنند واز این اتفاق وحشتناک برای دشمنی های خودشان استفاده کنند و ما هم این مسایل را به خدا می سپاریم. اولادی را من بعد از بازی با فولاد مرخص کردم و گفتم برو خودت را مداوا کن. مداوا کردن مهرداد برای رسیدن به بازی ها یک اصل بود. اینکه او همیشه با درد بازی کند درست نبوده و او با نوری به تهران رفت تا مداوا شود. مهرداد چون زمان بیشتری برای مداوایش نیاز داشت با اجازه ما رفت که مداوا شود.این شایعات و حرف و حدیث ها به سود ملوان نیست. شاید دوست داشته باشند که جو ملوان را متشنج کنند و نباید وارد این قضایا شویم. هیچ کدام از این شایعه ها به نفع ملوان نیست و مانع حرکت ملوان می شود.

 منبع:فارس  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا