فریادهای گمشده دختر در خانه جنگلی با مرگ او همراه شد + عکس

موبنا – بن باتلر و همسرش جنی گری در جلسه برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهام قتل دخترشان در جایگاه متهم قرار گرفتند. بن به اتهام ضرب و شتم “الی” ۶ ساله در سال ۲۰۰۷ دادگاهی و متهم شناخته شده بود و با وجود ادله لازم حضانت این دختر از خانواده اش سلب شد. در …

موبنا – بن باتلر و همسرش جنی گری در جلسه برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهام قتل دخترشان در جایگاه متهم قرار گرفتند.

بن به اتهام ضرب و شتم “الی” ۶ ساله در سال ۲۰۰۷ دادگاهی و متهم شناخته شده بود و با وجود ادله لازم حضانت این دختر از خانواده اش سلب شد.

در سال ۲۰۱۰ این زوج سعی در پس گرفتن حضانت دختران شان کردند. به رغم عدم صلاحیت این زوج الی به خانواده خود در جنوب لندن باز گردانده شد، اما یک سال بعد از بازگشت وی به آغوش خانواده این کودک جان خود را از دست داد.

گری – مادر کودک – روز قتل قربانی در محل کارش بوده که با تماس تلفنی همسرش سراسیمه به خانه جنگلی خودشان برمی گردد. با مشاهده جسد بی جان دخترش دو ساعت بعد با آمبولانس تماس گرفته اند و در این لحظه سعی در منحرف کردن پلیس با پاک کردن صحنه جرم داشتند.

این زوج سناریوی دیگری برای مرگ این کودک مطرح کردند و به پلیس گفته بودند که الی را در این حالت پیدا کرده و به محض دیدن این صحنه با پلیس تماس گرفته بودند. طبق اظهار نظر “ادوارد براون” دادستان این دادگاه این سناریوها فقط یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده است که به طرز استادانه ای با هدف گمراه کردن توجهات از سوی بن باتلر طراحی و اجرا شده است. طبق نظر پزشکی قانونی الی بعد از شکستگی جمجمه اش که ناشی از فشار قابل توجهی روی آن بوده، فوت شده است. همچنین روی فک این کودک آثار کبودی انگشتانی دیده شده و انگار این کودک با ضربه یک جسم سنگین از پله های خانه جنگلی به پایین پرت شده است. طبق اظهار نظر کارشناسان پزشکی آسیب وارده به سر الی مانند قربانیان تصادفات جاده ای با سرعت بالا بوده است.

براون مدعی است باتلر براساس حس تنفر از دخترش دست به این جنایت زده است. همچنین وی اذعان داشته طبق بررسی های پلیس از طریق پیام های رد و بدل شده بین این زوج ارتباط بین آنها بسیار پیچیده برآورد شده است، چراکه با وجود پیام های توهین آمیز باتلر، همسرش پاسخ های پر از عشق و محبت به وی داده است.

در این دادگاه باتلر به اتهام قتل و گری به اتهام ظلم و ستم نسبت به دخترش متهم شناخته شده اند. الی هفته قبل از مرگ از شکستگی ناحیه شانه رنج می برده که تحت مداوا قرار نگرفته بود. با وجود تمام این شواهد و ادله این زوج تمام اتهامات وارده را انکار کردند. حتی گری نخست نپذیرفت که دادگاه را برای نجات باتلر گمراه کرده است، اما بعدها اعتراف کرد که در دادگاه می سال ۲۰۱۵ اظهارات دروغین در دادگاه گفته است. محاکمه این زوج پیچیده همچنان ادامه دارد.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا