مادر و پسر ساقی تریاک بودند

موبنا – سرهنگ”محمد علی گودرزی” فرمانده انتظامی خمین گفت: ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی، از برنامه توزیع مقادیری مواد مخدر توسط یک مادر و پسر جوان ۲۵ ساله اش در سطح شهر مطلع شدند. وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، این دو نفر در قالب مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودروی سواری …

موبنا – سرهنگ”محمد علی گودرزی” فرمانده انتظامی خمین گفت: ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی، از برنامه توزیع مقادیری مواد مخدر توسط یک مادر و پسر جوان ۲۵ ساله اش در سطح شهر مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، این دو نفر در قالب مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودروی سواری در حال حمل مواد مخدر به سمت شهرستان هستند.

این مقام انتظامی شهرستان از برنامه ریزی دقیق عملیاتی برای شناسایی و دستگیری دو متهم خبر داد و افزود: هردو متهم دستگیر و دو کیلوگرم ماده مخدر تریاکی که متهمان به هنگام فرار از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده بودند نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: متهمان که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار هستند، پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شده و با صدور قرار صادره راهی زندان شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبنی بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با آنها به خانواده ها توصیه کرد از آنجایی که زمینه بروز انواع آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر بیشتر در خانواده های پرتنش فراهم می شود؛ والدین بایستی روابط صمیمانه ای با فرزندان داشته باشند و در تربیت صحیح آنان بکوشند؛ پلیس نیز با اعلام پل ارتباطی ۱۱۰ آمادگی کامل خود را در تامین هرچه بهتر نظم و امنیت جامعه اعلام می کند.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا