رونمایی از پوستر آلبوم «معجزه» با صدای «بهنام صفوی»

موبنا – این آلبوم سیزده قطعه‌ دارد که صفوی با جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ از جمله «بهروز صفاریان»، دکتر «افشین یداللهی»، «روزبه بمانی»، «معین راهبر»، «مهران عباسی»، «مریم اسدی»، «محمد کاظمی» و «بهنام کریمی» همکاری کرده و فضای این اثر نسبت به آلبوم های گذشته وی تفاوت دارد. شایان ذکر است که اولین …

موبنا – این آلبوم سیزده قطعه‌ دارد که صفوی با جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ از جمله «بهروز صفاریان»، دکتر «افشین یداللهی»، «روزبه بمانی»، «معین راهبر»، «مهران عباسی»، «مریم اسدی»، «محمد کاظمی» و «بهنام کریمی» همکاری کرده و فضای این اثر نسبت به آلبوم های گذشته وی تفاوت دارد.

شایان ذکر است که اولین کنسرت آلبوم «معجزه» بهنام صفوی طی تاریخ ۳۱ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و به تهیه‌کنندگی شرکت اکسیر نوین برگزار خواهد شد که علاقه مندان برای تهیه بلیت‌ کنسرت می توانند به سایت «اکسیر کنسرت» مراجعه نمایند.

صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد و دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش» و در سال ۹۳ آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.

 منبع:موسیقی ایرانیان  

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا