راز مرگ پزشک زن ۲۵ ساله در ساحل + عکس

موبنا – جسد پزشک ۲۵ ساله ای با نام رز پلج “Rose Polge”که از ۱۲ فوریه ناپدید شده بود در سواحل دورست کشف شده است. وی بعد از خروج از بیمارستان توربی در دوون، انگلیس در وسط ساعات شیفت کاری اش هرگز به محل کار خود بازنگشت. بعد از پیدا شدن ماشین قربانی، یک آوریل …

موبنا – جسد پزشک ۲۵ ساله ای با نام رز پلج “Rose Polge”که از ۱۲ فوریه ناپدید شده بود در سواحل دورست کشف شده است. وی بعد از خروج از بیمارستان توربی در دوون، انگلیس در وسط ساعات شیفت کاری اش هرگز به محل کار خود بازنگشت.

بعد از پیدا شدن ماشین قربانی، یک آوریل جسد وی از دریا نزدیک پرتگاه پورتلند در همسایگی دورست کشف شده است. مرگ این پزشک توسط پلیس دوون و کورنوال تایید شده و جسدش نیز به طور رسمی شناسایی و به خانواده اش اطلاع داده شده است.

نیروی پلیس در بیانیه ای گفته است: ” مرگ رز به خانواده اش اطلاع داده شده، از تمام افراد خواهش می کنیم در این شرایط طاقت فرسا به حریم خصوصی خانواده وی احترام بگذارند.”

بعد از ناپدید شدن رز تیم های گسترده ای از دوستان، خانواده و بستگان در کنار تیم پلیس در حال جستجو برای یافتن نشانی از وی بودند. هفته بعد از ناپدید شدن وی خانواده اش نیز با انتشار بیانیه ای گفته بودند: “ما از همه افرادی که به هر نحوی در این شرایط به ما کمک می کنند تشکر می کنیم.” تحقیقات فنی و پیشرفته پلیس در خصوص این پرونده آغاز شده است.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا