گوگل روزی ۶ میلیارد اپلیکیشن نصب شده را اسکن می‌کند

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در هر روز به طور میانگین ۶ میلیارد ابزار کاربردی که در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف نصب شده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از میزان امنیت آنها اطمینان حاصل کند و از این طریق بتواند پشتیبانی جامع‌تری از کاربران انجام دهد. این شرکت به …

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در هر روز به طور میانگین ۶ میلیارد ابزار کاربردی که در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف نصب شده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از میزان امنیت آنها اطمینان حاصل کند و از این طریق بتواند پشتیبانی جامع‌تری از کاربران انجام دهد.

این شرکت به تازگی گزارشی را با نام «بررسی امنیت اندروید در سال ۲۰۱۵» منتشر کرده است. در این گزارش گفته شد گوگل با همکاری شرکت‌های بزرگ امنیتی تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهد تا جلوی بروز هر گونه مشکل در این زمینه را بگیرد.

App security (1)

«آدریان لودویگ» مدیر گروه امنیت اندروید در شرکت گوگل گفت: «یکی از مهمترین اهداف ما برای انتشار گزارش مذکور این است که در مورد میزان امنیت اندروید اطلاع‌رسانی کنیم. ما قصد دارید با انتشار اطلاعاتی در مورد آنچه که انجام می‌دهیم، در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم و به کاربران بگوییم که در این اکوسیستم چه‌ چیزهایی مشاهده می‌کنیم».

در این گزارش گفته شده است که گوگل به طور میانگین در هر روز ۴۰۰ میلیون دستگاه موبایلی اندرویدی را اسکن می‌کند و صدها میلیون دستگاه رایانه‌ای که در مرورگر اینترنتی Chrome قابلیت Safe Browsing را فعال کرده‌اند، مورد پشتیبانی ویژه قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا