با انتشار مطالب در فیسبوک پول دربیاورید

موبنا، میثم لطفی – نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد این احتمال وجود دارد تا کاربران فیسبوک بتوانند اهدا پول در مقابل پست‌های به اشتراک گذاشته شده را قبول کنند، در مقابل مطالبی که منتشر می‌کنند پول بگیرند یا اینکه با به اشتراک گذاری این مطالب به انجمن‌های خیریه کمک کنند. بر اساس …

موبنا، میثم لطفی – نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد این احتمال وجود دارد تا کاربران فیسبوک بتوانند اهدا پول در مقابل پست‌های به اشتراک گذاشته شده را قبول کنند، در مقابل مطالبی که منتشر می‌کنند پول بگیرند یا اینکه با به اشتراک گذاری این مطالب به انجمن‌های خیریه کمک کنند.

بر اساس این بررسی گفته شد بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به روش‌های دیگری هم برای کسب درآمد فکر می‌کند که از جمله آنها می‌تواند به انتشار محتوای برندها و به‌اشتراک گذاری درآمد حاصل از انتشار آگاهی‌های تبلیغاتی روی پست های منتشر شده در فیسبوک اشاره کرد.

facebook money

مهم‌ترین اتفاق این است که در آینده نزدیک مشترکان فیسبوک می‌توانند قابلیت پرداخت پول از جانب کاربران را به پست‌های خود اضافه کنند و برخلاف دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، از این طریق پول در بیاورند.

این قابلیت هم‌اکنون در اختیار ناشران قرار داده شده است و فیسبوک طرح آزمایشی را پیش می‌برد تا به موجب آن بتواند سیستم یاد شده را برای کاربران عمومی هم ارایه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا