Xbox 360 مایکروسافت برای همیشه بازنشسته می‌شود

موبنا، میثم لطفی – طولانی شدن عمر Xbox 360 و روی کار آمدن نسل جدید فناوری‌ها مایکروسافت را بر آن داشته است تا به این نتیجه برسد که ادامه تولید این محصول فایده چندانی ندارد و می‌بایست تولید این کنسول بازی محبوب برای همیشه متوقف شود. این خبر به آن معنی خواهد بود که مایکروسافت …

موبنا، میثم لطفی – طولانی شدن عمر Xbox 360 و روی کار آمدن نسل جدید فناوری‌ها مایکروسافت را بر آن داشته است تا به این نتیجه برسد که ادامه تولید این محصول فایده چندانی ندارد و می‌بایست تولید این کنسول بازی محبوب برای همیشه متوقف شود.

این خبر به آن معنی خواهد بود که مایکروسافت برای همیشه Xbox 360 را بازنشسته می‌کند و این کنسول بازی برای همیشه به خاطره‌ها می‌پیوندد. با این اتفاق فرآیند توسعه بازی‌های ویدیویی برای این کنسول بازی خاتمه میابد و در نهایت کاربران مجبور می‌شوند Xbox One را خریداری کنند.

Xbox 360  (2)

البته مایکروسافت قصد ندارد به یکباره کاربران مدل ۳۶۰ را رها کند. این شرکت به مراکز خبری اطمینان داده است که سرویس Xbox Live همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و راهکارهای مربوطه برای پشتیبانی از این کاربران همچنان از طریق وب ارایه می‌شود.

از ابتدای ورودی Xbox 360 به بازار جهانی تا کنون کاربران جهانی بیش از ۷۸ میلیارد ساعت با آن بازی کرده‌اند و بیش از ۲۷ میلیارد پیروزی برای اتمام بازی‌های مختلف با این کنسول ثبت شده است.

مایکروسافت اعلام کرد از هم‌اکنون ادامه تولید این محصول را متوقف کرده است و تا زمانی که انبارهای این شرکت خالی شود به فروش آن ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا