این سه محصول نخستین گوشی‌های جهان بدون ورودی هدفون هستند

موبنا، میثم لطفی – یکی از شرکت‌های بزرگ چینی موسوم به LeTV که به تازگی وارد بازار آمریکا شده است، با ارایه نوآوری‌های مختلف می‌کوشد توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. در حالی که شایعه شده بود مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون فاقد ورودی هدفون است، شرکت چینی LeTV برای نخستین بار محصولی …

موبنا، میثم لطفی – یکی از شرکت‌های بزرگ چینی موسوم به LeTV که به تازگی وارد بازار آمریکا شده است، با ارایه نوآوری‌های مختلف می‌کوشد توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

در حالی که شایعه شده بود مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون فاقد ورودی هدفون است، شرکت چینی LeTV برای نخستین بار محصولی را با این قابلیت عرضه کرد. این شرکت چینی به صورت همزمان سه گوشی هوشمند را بدون ورودی هدفون وارد بازار کرد تا عنوان نخستین تولیدکننده چنین گوشی‌هایی را با نام خود ثبت کند.

LeTV-One (1)

این سه گوشی هوشمند LeTV One، One Pro و LeTV Max نام دارند که هر سه آنها نخستین گوشی‌های بدون ورودی هدفون محسوب می‌شوند و امکان اتصال هدست و لوازم جانبی مشابه را از طریق ورودی USB Type-C فراهم می‌کنند.

در این میان گوشی هوشمند دیگری هم با نام LeTV Le Max Pro ارایه شده است که آخرین تراشه شرکت کوالکام موسوم به Snapdragon 820 را شامل می‌شود و از این رو می‌توان آن را در خانواده قوی‌ترین گوشی‌های جهان طبقه‌بندی کرد.

دو گوشی هوشمند دیگری که این شرکت چینی در اختیار کاربران کشور خود گذاشته است با نام‌های LeEco Le 2 و Le 2 Pro شناخته می‌شوند که هر دو آنها نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی را در خود جا داده‌اند و از دیگر امکانات مشابه آنها می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا