دانلود از Play Store گوگل دو برابر بیشتر از App Store اپل

موبنا، میثم لطفی – در این دوره زمانی از فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل مخصوص دستگاه‌های موبایلی اپل دو برابر بیشتر از App Store اپل بارگذاری صورت گرفت و با این وجود اپل به واسطه فروشگاه اینترنتی خود موفق شد ۹۰ درصد بیشتر از گوگل درآمد کسب کند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری این روزها تلاش می‌کنند قابلیت‌های …

موبنا، میثم لطفی – در این دوره زمانی از فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل مخصوص دستگاه‌های موبایلی اپل دو برابر بیشتر از App Store اپل بارگذاری صورت گرفت و با این وجود اپل به واسطه فروشگاه اینترنتی خود موفق شد ۹۰ درصد بیشتر از گوگل درآمد کسب کند.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری این روزها تلاش می‌کنند قابلیت‌های کاربردی مورد نظر خود را آسان‌تر از گذشته ارایه دهند و همین مسئله باعث شده است تمایل کاربران برای خرید اپلیکیشن بیشتر شود. در این فرآیند بار دیگر اپلیکیشن‌های iOS توانستند پول بیشتری را برای اپل به همراه بیاورند تا به عبارت دیگر مشخص شود کاربران اپل بیشتر سراغ ابزارهای کاربردی پولی می‌روند.

play store vs app store (2)

این مسئله به آن دلیل است که بخش اعظم دستگاه‌های موبایلی اندروید در خانواده محصولات رده‌پایین عرضه می‌شوند و کاربرانی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند تمایل چندانی به پرداخت پول ندارند.

در فصل نخست سال جاری میلادی درآمد سیستم عامل iOS از اپلیکیشن‌های مربوط به بخش سرگرمی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳۰ درصدی را تجربه کرد. در مقابل میزان درآمدهای گوگل از عرضه این اپلیکیشن‌ها در دوره زمانی یاد شده رشد ۱۷۰ درصدی را تجربه کرد.

به طور کلی گفته شد در فصل نخست امسال میزان رشد فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل ۱۸۰ درصد و میزان رشد فروشگاه App Store اپل هم ۱۶۰ درصد بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا