Pinterest را به‌روز کنید تا سرعت آن ۳ برابر شود

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن کاربردی نه تنها ظاهر جدیدی به خود گرفته است، بلکه قابلیت‌های خود را به صورت کاربردی‌تر و سریع‌تر در اختیار کاربران می‌گذارد. در توضیحات شرکت پینترست آمده است که اپلیکیشن کاربردی مربوط به این شبکه اجتماعی سه برابر سریع‌تر از نسخه قبلی باز می‌شود و ظاهر جدید آن به …

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن کاربردی نه تنها ظاهر جدیدی به خود گرفته است، بلکه قابلیت‌های خود را به صورت کاربردی‌تر و سریع‌تر در اختیار کاربران می‌گذارد.

در توضیحات شرکت پینترست آمده است که اپلیکیشن کاربردی مربوط به این شبکه اجتماعی سه برابر سریع‌تر از نسخه قبلی باز می‌شود و ظاهر جدید آن به کاربران امکان می‌دهد تمرکز بیشتری بر Pins یا همان پین‌ها داشته باشند.

pinterest-vs-twitter

نسخه جدید این شبکه اجتماعی از ۳۱ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است تا به صورت خودکار با اندازه مختلف نمایشگر در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی سازگار شود. بنابراین کاربران در هر یک از دستگاه‌های اپل به راحتی می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

نوشته های مشابه

این تغییرات به مهندسان، توسعه‌دهندگان و طراحان شرکت پینترست کمک می‌کند آزادی بیشتری داشته باشند و به راحتی بتوانند قابلیت‌های جدید را به این ابزار کاربردی اضافه کنند.

دکمه بازگشت به بالا