گران‌ترین قبض تلفن همراه تاریخ به مبلغ ۲۰۱ هزار دلار

موبنا، میثم لطفی – با اطمینان می‌توان گفت هر اندازه که قبض تلفن همراه شما زیاد بوده است باز هم به اندازه «سلینا آرونس» بدشانس نبوده‌اید. سلینا یک خانم میانسال است که در فلوریدای جنوبی زندگی می‌کند و این طور که رسانه‌های آمریکایی می‌گویند، گران‌ترین قبض تلفن همراه در تاریخ را دریافت کرده است. در …

موبنا، میثم لطفی – با اطمینان می‌توان گفت هر اندازه که قبض تلفن همراه شما زیاد بوده است باز هم به اندازه «سلینا آرونس» بدشانس نبوده‌اید. سلینا یک خانم میانسال است که در فلوریدای جنوبی زندگی می‌کند و این طور که رسانه‌های آمریکایی می‌گویند، گران‌ترین قبض تلفن همراه در تاریخ را دریافت کرده است.

در این قبض مبلغ ۲۰۱ هزار دلار درج شده است و نکته مهم این است که T-Mobile به عنوان اپراتور موبایلی این خانم تصمیم گرفته است رقم یاد شده را به صورت کامل دریافت کند.

bill (2)

ولی نکته اینجاست که خانم سلینا چطور توانسته است تا این میزان از تلفن همراه خود استفاده کند؟ او دو برادر دارد که به صورد مادرزاد کر به دنیا آمده‌اند و به همین خاطر هیچ ارتباط کلامی با آنها ندارد. برادر کوچکتر که شامیر نام دارد هم‌اکنون دانشجو است و هیچ شغلی ندارد. سلینا با ا نزدیک‌تر است و از طریق پیامک هر لحظه با او ارتباط برقرار می‌کند و به همین خاطر به طور میانگین هزینه پیامک برای او ۱۷۵ دلار محاسبه می‌شود.

نوشته های مشابه

ولی زمانی که شامیر به مدت دو هفته به کشور کانادا سفر کرد، هیچ اقدامی برای استفاده از طرح‌های موبایلی بین‌المللی صورت نگرفت. در این مدت سلینا و برادرش مثل قبل با یکدیگر در ارتباط بودند و طی این دوره زمانی ۱۴ روزه بیش از ۲۰۰۰ هزار پیامک بین آنها رد و بدل شد.

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا