گوشی های P9 و P9 plus هواوی، فروش بالای ۱۰ میلیون عدد خواهند داشت

موبنا – گفته می شود که هواوی در آینده‌ای نزدیک، عنوان دومین کمپانی پر‌فروش گوشی را از اپل خواهد گرفت و در سال ۲۰۲۱ بالاتر از سامسونگ، در صدر خواهد ایستاد. شاید این اتفاق بیافتد، اما اگر رشد بالای این شرکت ادامه داشته باشد، محدودیتی در راه این شرکت نخواهد بود. بر اساس آماری که به تازگی …

موبنا – گفته می شود که هواوی در آینده‌ای نزدیک، عنوان دومین کمپانی پر‌فروش گوشی را از اپل خواهد گرفت و در سال ۲۰۲۱ بالاتر از سامسونگ، در صدر خواهد ایستاد. شاید این اتفاق بیافتد، اما اگر رشد بالای این شرکت ادامه داشته باشد، محدودیتی در راه این شرکت نخواهد بود.

بر اساس آماری که به تازگی از بازار‌های مختلف، منتشر شده است، گوشی هواوی P8 Lite فروشی ۱۰ میلیونی را در کمتر از یک سال داشته است.

هواوی P9

باید در نظر داشت که گوشی‌های پرچمدار معمولاً فروش بالا‌تری دارند و در صورت فروش یکسان هم، سود بالا‌تری نصیب شرکت می‌کنند. بر این اساس، به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید هواوی، P9 و P9 Plus فروشی بالا‌تر از ۱۰ میلیون عدد خواهند داشت.

این پیش‌بینی از سوی مدیر هواوی Yu Chengdong داده شده است که با وجود جاه‌طلبی زیاد، از دادن آمار‌های بالاتر خودداری کرده است.

دو گوشی P9 در کنار احتمال عرضه‌ی گوشی nexus 7P، به هواوی در راه رسیدن به فروش ۱۴۰ میلیون عدد گوشی در سال ۲۰۱۶ کمک خواهند کرد.  همچنین میزان درآمد این شرکت از گوشی‌ها، میزان بالایی است. ارزان‌ترین مدل آن‌ها با قیمت ۴۶۰ دلار در چین به فروش می‌رسد. این مدل در اروپا با قیمت ۶۰۰ یورو به فروش می‌رسد و در انگلیس به همراه آن، یک عدد ساعت هواوی به رایگان اهدا می‌شود.

اگر چه فروش ۱۴۰ میلیونی به نظر عدد بالایی است، ولی باید در نظر داشت که گوشی‌های P9 Lite و P9 Max نیز در راه هستند و در نیمه‌ی دوم سال گوشی Mate 9 همراه با سیستم دوربین همانند P9، به بازار خواهد آمد. همچنین موارد دیگری هم برای فروش عرضه خواهند شد.

 منبع: زومیت | نویسنده: علیرضا جهانبخش

دکمه بازگشت به بالا