بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دقیقه مکالمه بین المللی

موبنا – حسین معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به میزان مکالمات بین المللی هموطنان در سال ۱۳۹۴ اظهار داشت: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته، از طریق درگاه های بین المللی شرکت ارتباطات زیرساخت، با دیگر نقاط جهان امکانپذیر شد. وی گفت: این مکالمات از طریق …

موبنا
حسین معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به میزان مکالمات بین المللی هموطنان در سال ۱۳۹۴ اظهار داشت: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته، از طریق درگاه های بین المللی شرکت ارتباطات زیرساخت، با دیگر نقاط جهان امکانپذیر شد.
وی گفت: این مکالمات از طریق تجهیزات مداری و تلفن اینترنتی (VoIP ) شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده است.
معدنی پور توضیح داد: از این میزان مکالمات سهم ترافیک صادره از ایران به مقصد دیگر کشورها یک میلیارد و دویست میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران یک میلیارد دقیقه است.
وی افزود: در ایام نوروز امسال، شرکت ارتباطات زیرساخت، ۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه ترافیک بین الملل را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد که از این حجم مکالمه، ۴۸ میلیون و صد هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردین بود که در این روز ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.
معدنی پور تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای افزایش ترافیک نوروزی داشته است و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های ۲۴ ساعته حضور داشتند تا مکالمات در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا