نیاز یک ساله زمان برای اجرای طرح جابجایی اپراتورها در کشور

موبنا -“سید مصطفی سید هاشمی” رئیس هیات مدیره مخابرات ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام همراه اول، در ارتباط با ترابردپذیری گفت: این موضوع تهدید مهمی برای اپراتور همراه اول است و لذا از رگولاتوری تقاضای یک سال تنفس کردیم اما نپذیرفتند. وی با تاکید براینکه ترابردپذیری به نفع اپراتورهایی با حداقل مشترکان …

موبنا -“سید مصطفی سید هاشمی” رئیس هیات مدیره مخابرات ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام همراه اول، در ارتباط با ترابردپذیری گفت: این موضوع تهدید مهمی برای اپراتور همراه اول است و لذا از رگولاتوری تقاضای یک سال تنفس کردیم اما نپذیرفتند.
وی با تاکید براینکه ترابردپذیری به نفع اپراتورهایی با حداقل مشترکان است خاطرنشان کرد: توقع داریم سهم ۵۹ درصدی همراه اول در بازار ارتباطات کشور، با اجرای این طرح حفظ شود.
در مجمع عادی سالیانه سهامداران شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با تقسیم ۲۵۳۷ میلیارد تومان سود نقدی دوره عملکرد مالی سال ۹۴ میان سهامداران این شرکت موافقت شد. سهامداران به ازای هر سهم مبلغ ۶۰۲۵ ریال سود نقدی دریافت کردند.
دراین مراسم هنگام قرائت گزارش هیات مدیره همراه اول، از سال ۹۵ به عنوان یکی از سخت‌ترین سال‌های پیش روی صنعت مخابرات در ایران یاد شد که در آن همراه اول خود را با ریسک‌هایی همچون اپراتورهای مشترک و توسعه شبکه‌های اجتماعی آماده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا