اجرای طرح ترابردپذیری در کشور استاندارد نیست

موبنا – وحید صدوقی امروز سه شنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام همراه اول گفت: طبق وعده و اعلام مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این طرح در اردیبهشت ماه اجرایی شود و ما هم از قبل زیرساخت های لازم را برای اجرای این طرح ایجاد کرده ایم. وی افزود: در حال …

موبنا – وحید صدوقی امروز سه شنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام همراه اول گفت: طبق وعده و اعلام مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این طرح در اردیبهشت ماه اجرایی شود و ما هم از قبل زیرساخت های لازم را برای اجرای این طرح ایجاد کرده ایم.
وی افزود: در حال حاضر ۳ معاونت در شرکت ارتباطات سیار در کمیته ای برای این طرح مسئولیت دارند و برای ایجاد زیرساخت ها از حضور مشاور خارجی حرفه ای بهره گرفته ایم.
صدوقی با اشاره به اینکه روشی که در ایران دنبال می شود استاندارد نیست، افزود: اگر قرار باشد از داخل و خارج از کشور با اجرای ترابردپذیری، تماس حاصل شود، ترافیک باید به سمت سوئیچ های استانی زیرساخت و مخابرات رود تا بعد از آن به اپراتور مربوطه منتقل شود.
وی افزود: قرار است ترافیک از بستر ثابت به همراه اول و بعد اپراتورها منتقل شود که این کار مشکلات فنی دارد و موضوع را به رگولاتوری اطلاع داده ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا