پیش بازی رئال مادرید – ویارئال

موبنا – دو نماینده اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام های اروپایی در فصل جاری به مصاف هم خواهند رفت. رئال مادرید ۴ پیروزی طی ۵ بازی اخیر به خوبی حال و روز رئال مادرید و زین الدین زیدان را به تصویر می کشد. رئال در بهترین شرایط خود طی ۱ سال و نیم اخیر قرار …

موبنا – دو نماینده اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام های اروپایی در فصل جاری به مصاف هم خواهند رفت.

رئال مادرید

۴ پیروزی طی ۵ بازی اخیر به خوبی حال و روز رئال مادرید و زین الدین زیدان را به تصویر می کشد. رئال در بهترین شرایط خود طی ۱ سال و نیم اخیر قرار گرفته و علاوه بر امید زیاد در لیگ قهرمانان اروپا، در لالیگا نیز امیدهایش را زنده شده می بیند. رئالی ها قصد دارند برای ایجاد فشار بیشتر روی بارسلونا و اتلتیکو، تمامی دیدارهای خود را تا انتهای فصل با پیروزی پشت سر بگذارند و در این راه مصاف خانگی مقابل ویارئال احتمالا دشوارترین بازی خواهد بود.

رئال از سال ۲۰۰۶ به این سمت تنها در یک بازی در برنابئو مقابل ویارئال موفق به گلزنی نشده و آمار گلزنی خوبی مقابل این تیم دارد. آن ها همچنین هیچ شکستی را در لالیگا مقابل ویارئال در برنابئو متحمل نشده اند که این مسئله روحیه تیم را بالاتر می برد. کریس رونالدو همچنان از فرم ایده آلی برخوردار است و درخشش او مهم ترین نقطه اتکای تیم خواهد بود.

ویارئال

حضور در نیمه نهایی لیگ اروپا و ایستادن در رتبه چهارم جدول لالیگا، فصل خوب ویارئال را نشان می دهد. وضعیت آن ها کاملا ایده آل است و در ۵ بازی اخیر خود، در ۴ دیدار به پیروزی رسیده اند. البته شکست هفته گذشته مقابل رایووایکانو کمی زیر دریایی های زرد را از مسیر پیروزی خارج کرده و به همین علت آن ها با انگیزه بیشتری راهی برنابئو خواهند شد.

ویارئال به دنبال اولین پیروزی خود در این ورزشگاه مقابل رئال مادرید است. پیروزی که می تواند تاریخ ساز باشد. ویارئال در بازی رفت نیز موفق شده بود با یک گل رئال رافائل بنیتس را از پیش رو بردارد.


پیش بازی رئال مادرید - ویارئال

 

 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا