اعتقاد لمان به قهرمانی دورتموند در جام حذفی

موبنا – چهارشنبه شب در آخرین دیدار نیمه‌نهایی فصل جاری جام حذفی آلمان بروسیا دورتموند میهمان هرتابرلین خواهد بود. در آُستانه این مسابقه فردی بوبیچ زردپوشان وست‌فالن را دارای شانس بیشتری برای رسیدن به فینال دانست. این ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور آلمان که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ پیراهن دورتموند و ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ …

موبنا – چهارشنبه شب در آخرین دیدار نیمه‌نهایی فصل جاری جام حذفی آلمان بروسیا دورتموند میهمان هرتابرلین خواهد بود. در آُستانه این مسابقه فردی بوبیچ زردپوشان وست‌فالن را دارای شانس بیشتری برای رسیدن به فینال دانست.

این ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور آلمان که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ پیراهن دورتموند و ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ پیراهن هرتا را بر تن می‌کرد و در حال حاضر بعد از سه سال اقامت در اشتوتگارت دوباره به برلین نقل مکان کرده، گفت:” تحت شرایط عادی دورتموند این مسابقه را خواهد برد.

این یک بازی حذفی است، یک نیمه‌نهایی، هرتا از امتیاز میزبانی برخوردار است و همه اینها یعنی ممکن است اتفاقات بسیاری رخ دهد. اما من اعتراف می‌کنم که یک مقداری دوست دارم بالاخره یک بار هم که شده هرتا از امتیاز میزبانی‌اش بهره ببرد.”

ینس لمان هم که از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ در چارچوب دروازه دورتموند می‌ایستاد، درمورد مسابقه فردا شب گفت:” طبعا دورتموندی‌ها شانس بهتری دارند. آنها در جدول بوندسلیگا دومند و هرتا چهارم. هرتا طی هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی کسب نکرده و حال آنکه حریفش خیلی باثبات نتیجه گرفته است. نباید لیگ اروپا را اینجا در نظر بگیریم زیرا آن قضیه‌اش کاملا فرق می‌کند.”

 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا