خیز آژاکس برای جذب دوباره ستاره شالکه

موبنا – گفته می‌شود آژاکس آمستردام مثل همیشه جزو مشتریان کلاس یان هونتلار است. این باشگاه هلندی در بازه نقل و انتقالات زمستان اخیر برای جذب این مهاجم ۳۲ ساله اقدام کرد اما موفق نشد، با این حال تابستان آتی دوباره برای جذب او وارد عمل خواهد شد. یک روزنامه هلندی ضمن اعلام این خبر، …

موبنا – گفته می‌شود آژاکس آمستردام مثل همیشه جزو مشتریان کلاس یان هونتلار است. این باشگاه هلندی در بازه نقل و انتقالات زمستان اخیر برای جذب این مهاجم ۳۲ ساله اقدام کرد اما موفق نشد، با این حال تابستان آتی دوباره برای جذب او وارد عمل خواهد شد.

یک روزنامه هلندی ضمن اعلام این خبر، افزود آژاکس در جستجوی یک آلترناتیو برای فعالیت جلوتر از آرکادیوس میلیک که با زدن نوزده گل فصل درخشانی را در این تیم سپری کرده، است. به همین دلیل دوباره به سراغ هونتلار رفته که پـیشتر بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در این باشگاه هلندی توپ زده و در ۹۲ بازی ۷۷ گل به ثمر رسانده بود، اما سال ۲۰۰۹ در ازای ۲۷ میلیون یورو به رئال مادرید رفت. فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس، درمورد خرید این بازیکن گفت:” هونتلار می‌تواند بیاید، چرا که گزینه‌ای است که از بابت اینکه موجب تقویت تیم خواهد شد از او مطمئن هستیم.”

گفتنی است رویکرد مقامات باشگاه آژاکس معمولا اینگونه است که صرفا بازیکنان جوان به خدمت می‌گیرند یا از تیم‌های پایه خود به تیم بزرگسالان نیروی کمکی می‌برند اما درمورد هونتلار این رویکرد شامل استثنا خواهد شد.

 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا