واکنش اهالی ورزش به درگذشت اولادی

موبنا – بعد از درگذشت هادی نوروزی، رضا احدی و همایون بهزادی یکی دیگر از اهالی فوتبال به دیار باقی شتافت. مهرداد اولادی متولد چهارم خردادماه ۶۴ در قائم‌شهر مازندران که فوتبالش را به صورت حرفه‌ای در رده پایه از جوانان پرسپولیس این شهر شروع کرد و پس از آن برای نخستین بار در لیگ …

موبنا – بعد از درگذشت هادی نوروزی، رضا احدی و همایون بهزادی یکی دیگر از اهالی فوتبال به دیار باقی شتافت.

مهرداد اولادی متولد چهارم خردادماه ۶۴ در قائم‌شهر مازندران که فوتبالش را به صورت حرفه‌ای در رده پایه از جوانان پرسپولیس این شهر شروع کرد و پس از آن برای نخستین بار در لیگ برتر پیراهن پرسپولیس تهران را بر تن کرد و بعدها به عضویت تیم‌های الشباب امارات، ملوان انزلی، نفت تهران، استقلال تهران درآمد و نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم نیز بازیکن ملوان انزلی بود ظهر امروز بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تلسیم کرد.

درگذشت اولادی پیام‌های تسلیت و واکنش جامعه ورزش و فوتبال را به همراه داشت که بخشی از آن در زیر آمده است:

مظلومی: فوت اولادی باورکردنی نیست

نوشته های مشابه

برانکو: کاش این خبرها واقعی نباشد

امیرحسین صادقی: هم‌اتاقی‌ام را از دست دادم

قلعه‌نویی: بدترین خبری بود که شنیدیم

نوری: اولادی، جایت بهشت، روحت شاد

قطبی: مرگ مهرداد را باور نمی کنم

ویسی: رفتن مهرداد شوکه کننده بود

بهداد سلیمی: مرگ مهرداد را باور نمی‌کنم

عمران‌زاده: جامعه فوتبال عزادار شد

میناوند: این جوان‌ها نباید بمیرند

مسلمان: آقا مهرداد سلام ما را به هادی برسان

هاشمیان: هیچکس یاد مهرداد نمی‌کرد

حسینی: یک روز اندوهبار برای همه ماست

بادامکی: مهرداد خیلی حرص و جوش می‌خورد

دهنوی: رفیق نیمه‌راه هادی نبودی

قاسم دهنوی هافبک اسبق پرسپولیس و حال حاضر خونه به خونه با ابراز تاسف از خبر درگذشت مهرداد اولادی در پیامی نوشت: « دمت گرم داداش مهرداد. رفیق نیمه راه هادی نبودی سلام مارو به هادی برسون. روحتون شاد»

صادقی: هم‌اتاقی خدا به همراهت

امیرحسین صادقی مدافع صبای قم که سابقه هم‌بازی بودن با مرحوم اولادی را در تیم ملی و استقلال تهران دارد در پیامی نوشت: «هم‌اتاقی دوست داشتنی، خدا به همراهت…»

برهانی: باورش سخته

آرش برهانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: درگذشت مهرداد اولادی عزیز را به خانواده محترم و هوادارانش تسلیت می گویم. واقعا باورش سخت است. روحش شاد.

قاضی: دومین بار است اینگونه خبر می‌شنوم

مهاجم صبای قم و سابق استقلال که هم‌بازی اولادی هم بوده با ابراز تسلیت به خانواده این مرحوم و جامعه فوتبال در پیامی نوشت:« این دومین باره که وقتی از خواب بیدار می‌شم خبر از دست دادن یکی دیگه از دوستامو می‌شنوم. خدایا به ما صبر بده. روحش شاد.»

علی اصغر قربانعلی پور، مربی بدنساز استقلال

من در ملوان با مهرداد کار کرده ام و واقعا هنوز هم این خبر را باور نمی کنم. انشاالله خدا به خانواده او صبر بدهد و آنها بتوانند این اتفاق دردناک را تحمل کنند.

حقیقی: تلخ‌ترین خبر بعد از فوت هادی بود

رضا حقیقی بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در کنار اولادی را نیز دارد ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش و خانواده این مرحوم گفت: «بعد از فوت هادی(نوروزی) تلخ‌ترین خبری بود که شنیدم. خدا به خانواده مهرداد صبر بدهد.»

جعفری: خداحافظ پسر دوست داشتنی

امیر جعفری هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز نسبت به خبر فوت مهرداد اولادی واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ پسر دوست داشتنی»

حسام فرکی: ناملایمات زیادی دید

حسام فرزند حسین فرکی مربی پیشین تیم فوتبال سپاهان با انتشار پیامی در اینستاگرامش نوشت:«آخرین بار تو کلینیک دکتر نوروزی دیدمش. خیلی دلش پر بود، خیلی. از ناملایمات این چند سال اخیر. از اینکه یکی از بهترین‌ها بود ولی به حقش نرسید. حالا هم که همون دل پرش مثل اینکه دیگه همراهیش نکرده و رفیق نیمه راه شده. مهرداد جان خیلی زود بود. روحت شاد.»

پورعلی‌گنجی: مهرداد مثل هادی رفت

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم فوتبال السد قطر درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت و در پیامی نوشت: «دقیقا مثل درگذشت هادی، اصلا باورم نمیشه. بعضیا وجدان ندارن. آنقدر از فوتبالیست‌ها میگن که پول می‌گیرن یا زندگی خوبی دارن و از این حرفا تا کفنش کنن. به خدا ارزش نداره، ما هم داریم سختی می‌کشیم، تنهایی می‌کشیم، دردسر و استرس و … پس قضاوت نکنید و کمتر فشار روحی و روانی بیارید. همش از فکر و استرس زیاده که ما فوتبالیست‌های ایرانی تو جوونی داریم اینطوری مصیبت می‌بینیم. کمی به فکر باشیم … داداش خوب بخوابی. تسلیت به خانواده فوتبال و خانواده اش.»

استیلی: باورم نمی‌شود مهرداد رفته است

حمید استیلی مربی سابق ملوان انزلی با اشاره به فوت اولادی گفت: «وقتی خبر را شنیدم باور نکردم اما به مسئولان باشگاه ملوان زنگ زدم که آنها این موضوع را تایید کردند. اصلا قابل باور نیست که مهرداد از جمع ما رفت. ملوان که بودم او هم قصد داشت به تیم اضافه شود ولی بعد از اینکه با هم صحبت کردیم گفت مثل اینکه قسمت نمی‌شود برای شما بازی کنم. مهرداد بازیکن و انسان خوبی بود. خیلی تاسف‌بار است بازیکنی در این سن و سال از دست می‌رود.»

پیام تسلیت مهدی تاج

مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با صدور پیامی در گذشت نابهنگام مهرداد اولادی را تسلیت گفت: « ضایعه تلخ درگذشت مهرداد اولادی بازیکن با اخلاق فوتبال کشور را به جامعه ورزش بویژه فوتبال، مردم خونگرم استان مازندران، مدیران ،کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان بندر انزلی و خانوده محترم آن مرحوم را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این تازه در گذشته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.»

بنگر: سلام من را به آپاچی برسان

محسن بنگر کاپیتان تیم پرسپولیس نیز به درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد و در پیامی نوشت: « مگر می‌شود؟ چرا همه دارند می‌میرند؟خدا رحمتت کند داداش. نمی‌دونم چی بگم. سلام من را به آپاچی برسان.»
اصغر شرفی
اصغر شرفی سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران با اعلام تاثر از فوت مهرداد اولادی می‌گوید: جوان‌ها با مرگشان تکه‌ای از ما را با خود می‌کنند و می‌برند. کاش این اتفاق هیچ وقت رخ نمی‌داد. عکس‌های پدر اولادی را که دیدم، بیشتر ناراحت شدم. خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.
علیرضا مرزبان
علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره این خبر هولناک می‌گوید: هیچ کلمه‌ای برای توضیح این لحظه وجود ندارد، تسلیت به همه بخصوص پرسپولیسی‌ها، ملوانی‌ها و مازندرانی‌ها.
قاسم حسن‌زاده
مالک تیم فوتبال خونه به خونه می‌گوید: واقعا شنیدن این خبر حال ما را دگرگون کرد. مازندران امروز یک جوان برومند را از دست داد. بازیکنی که می‌توانست عصای دست سال‌های بعد فوتبال ما باشد. ما باید تلاش کنیم خانواده او را تنها نگذاریم تا بلکه کمی از بار غم سنگین از دست دادن مهرداد اولادی کم شود.
سهراب بختیاری‌زاده
این مدافع سابق تیم‌ملی می‌گوید: افسوس، افسوس. مهرداد اولادی مهاجم توانا و درجه اولی بود. کاش به حقش می‌رسید.
ادموند بزیک
مهاجم سابق پرسپولیس به روح این بازیکن سابق پرسپولیس درود می‌فرستد و می‌گوید: همه ما عزادار اولادی هستیم. واقعا این ضایعه باورکردنی نیست. کاش می‌شد زمان را به عقب برگرداند.
حمیدرضا علی‌عسگری
همبازی سابق مهرداد اولادی احساس خود را چنین نشان می‌دهد: یاد مرگ هادی افتادم. احساسم قابل نوشتن نیست و در کلمه نمی‌آید. فقط باید بگویم راضی‌ایم به رضای خدا. مهرداد حیف بود.
حسین بادامکی
کاپیتان سابق پرسپولیس هم از شنیدن این خبر شوکه شده است. او می‌گوید: باور کنید آنقدر ناراحتم که حدوحساب ندارد. امسال سال بدی برای فوتبال ماست ولی امیدوارم این اخبار بد به پایان برسند.
محمد نصرتی
مدافع سابق تیم‌ملی فوتبال ایران با لحنی غمزده فقدان اولادی را ضایعه‌ای بزرگ قلمداد می‌کند و می‌گوید: خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. من واقعا طاقت دیدن عکس‌های پدر او را نداشتم و حال بسیار بدی دارم.
بهنام ابوالقاسم‌پور
این مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید: فوتبال ایران عزادار شد. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. اگرچه هیچ صبری نمی‌تواند از پس این غم بزرگ بربیاید.
هومن افاضلی
مربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران با اشاره به جوانمرگی اولادی می‌گوید: این اخبار را باید جدی گرفت. همین‌طور غم بزرگ خانواده اولادی که کمر فوتبال را خم کرد. شنیدن اینجور اخبار اصلا خوشایند نیست و چه چیزی جز تسلیت می‌شود به زبان آورد؟
میلاد میداوودی
مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: بیچاره فوتبالیست‌ها، بیچاره مهرداد اولادی. روحش شاد، این اواخر خیلی سختی کشید.

اشکان دژاگه

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پیامی نوشت: «غم از دست دادن مهرداد اولادى عزیز را به خانواده محترمشون، دوستان و همه اهالى ورزش بخصوص فوتبال‌دوستان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند به عزیزانشون صبر بده.»

قوچان‌نژاد

رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و چارلتون انگلیس با ابراز تاسف از خبر درگذشت ناگهانی اولادی در انیستاگرامش نوشت: «روحت شاد رفیق»

حیدری: هنوز رفتن هادی را باور نکرده بودیم

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پیامی به درگذشت اولادی اشاره کرد و نوشت: « هنوز از دست رفتن هادی رو باور نکرده بودیم که دوباره یه مسیج لعنتی دیگه ظهر امروز خبر از دست رفتن یه عزیز پرسپولیسی دیگه رو تایید کرد هیچ چیزی نمی توانم بگویم فقط شوک باز هم شوک … روحت شاد پسر جوان پرسپولیس»

کلاه کج

عادل کلاه کج نیز پس از شنیدن خبر درگذشت مهرداد اولادی گفت: شنیدن خبر درگذشت اولادی من را بهت زده کرد، مهرداد بسیار جوان بود و اصلا این اتفاق باورم نمی شود.برای مهرداد که در فوتبال به حق نرسید آرزوی علو درجات می کنم و امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.خدا رحمتش کند.

مهدی تارتار

سرمربی سابق راه‌آهن با اشاره به درگذشت اولادی گفت: .«ابتدا این خبر باور نکردم و از یکی، دو نفر پرسیدم که متاسفانه آن را تایید کردند. خیلی ناراحت کننده است. خدا کند این رفتن فوتبالیست‌ها پایان یابد و دیگر این اتفاقاتی که جامعه ورزش و فوتبال را ناراحت می‌کند شاهد نباشیم. به خانواده مهرداد و مردم مازندران تسلیت می‌گویم»

ماهینی: مثل رفتن هادی باور نمی‌کنم

ماهینی مدافع ملوان انزلی در واکنش به خبر درگذشت هم‌تیمی‌اش گفت: «دوباره فوتبال ایران عزادار شد. هنوز از شنیدن این خبر شوکه هستم و توان حرف زدن ندارم. از زمانی که مهرداد به ملوان اضافه شد روزهای خوبی داشتیم و حتی سه روز پیش هم در اهواز کنار هم بودیم. همه خاطرات خوبی با مهرداد دارند و رفتنش را مثل فوت هادی باور نمی‌کنم.»
محسن خلیلی
آقای گل سابق فوتبال ایران مثل همه پرسپولیسی‌ها عزادار است. محسن خلیلی می‌گوید: مهرداد بچه بی‌شیله پیله و خوبی بود. من از نظر فنی خیلی قبولش داشتم. ضربه‌زن، سرزن و قوی بود و به نظر من هیچ وقت به حقش نرسید.
محمد غلامی
همبازی سابق مهرداد اولادی در تیم‌ملی می‌گوید: امروز بعدازظهر این خبر را شنیدم و بی‌اختیار اشک از چشمانم سرازیر شد. من و بچه‌های خونه به خونه بابل عزادار مهرداد عزیز هستیم و امیدواریم خانواده‌اش بتوانند از پس این غم بربیایند.
مهدی حسینی‌نسب
مربی سابق اولادی در ملوان و پرسپولیس می‌گوید: خدا رحمتش کند و امیدوارم روحش شاد باشد. مهرداد این اواخر خیلی روزهای سختی داشت. شما نمی‌توانید یک بازیکن درجه یک باشید اما پایین‌تر از حد ذهنی‌تان بازی کنید. او جوان خوب و مودبی بود و همه ما از او خاطرات خوب داریم. حیف شد که از دستش دادیم.
ابراهیم شکوری
همبازی سابق مهرداد اولادی که حالا در سایپا بازی می‌کند روز تلخی را پشت سر گذاشت. شکوری می‌گوید: یک نفر بگوید که چرا این همه جوان در ایران می‌میرند؟ مگر می‌شود؟ اول هادی و حالا هم مهرداد. فقط می‌توانم بگویم باورش ممکن نیست.
آرش افشین
این بازیکن اسبق تیم‌های فولاد و ملوان هم می‌گوید: روحش شاد و یادش گرامی.

صاحب جمعی

مگه میشه این خبر را باور کرد؟واقعاً شوکه شدم که چقدر راحت داریم این جوانان قهرمانمان را از دست میدهیم ،مهرداد جان روحت شاد شاید در آن دنیا به آرامشى که دنبالش بودى برسى ،من این مصیبت را به خانواده محترم ایشان وجامعه ورزش به خصوص اهالى فوتبال تسلیت عرض مینمایم

ستار همدانی

عرض تسلیت برای جامعه فوتبال
ستار همدانی:مهرداد هم مثل بزرگان دیگر بی صدا رفت ،آیا این رفتن ها بعضی ها را بیدار نمیکند ؟راحت بخوابید، دیگه کسی نیست که شما را بازی نده و پشت خط بمانید،بازی دیگر تمام شد.
روحت شاد و یادت گرامی باد

علیرضا امامیفر

داد ما را بستان مهرداد جان
مثل اینکه چرخش روزگار دست بردار نیست !!!
بزرگان ، دوستان ، هم بازیهایمان یکی پس از دیگری شتابان میروند و ما را تنها تر میکنند!!
لبخند پر مهرت کجاست مهرداد جان ??
خاطرات خوبت را فراموش نمیکنم ❤️

ایمان عالمی

خداوندا
تو را به بزرگی و جلالت، به همه ما صبر عطا فرما. تا غم نبودن عزیزمان را تاب بیاوریم، و با حضور قلب و مهر برایش دعا و طلب آمرزش کنیم.
باشد که روحش قرین رحمت لایزال الهى قرار گیرد.
سفر ناگهانی مهرداد اولادی عزیز را به جامعه ورزشى کشور تسلیت عرض مینماییم.

خداداد عزیزی

مهاجم سابق تیم ملی ایران فوت اولادی را شبیه به درگذشت نوروزی دانست و گفت: همه چیز و حتی گفتن خبر مثل رفتن هادی بود. امیدوارم دیگر اینگونه اتفاقات را شاهد نباشیم. روحش شاد.

مهدی هاشمی‌نسب

هاشمی‌نسب مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران نیز طی پیامی جداگانه درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت و ابراز کرد: رفتن مهرداد عزیز دوباره فوتبال ایران را عزادار کرد و همه اهالی ورزش از این موضوع ناراحت هستند. امیدوارم روحش شاد شود و خداوند به خانواده و دوستانش صبر دهد.

مهدی پاشازاده

پاشازاده پیشکسوت فوتبال ایران و تیم ملی و سرمربی حال حاضر پارس جنوبی جم ضمن ابراز تسلیت به خانواده اولادی و فوتبال دوستان مازندران گفت: مهرداد بالا و پایین فوتبال ایران را لمس کرد. خانواده و دوستانش من را در غم خود شریک بدانند.

حمیدرضا فرزانه

حمیدرضا فرزانه مدافع سابق صبا و سپاهان در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. حمیدرضا فرزانه با اعلام اینکه پذیرفتن باور این خبر سخت است برای او آمرزش و برای خانواده‌اش طلب صبر داشت.

آتیلا حجازی

حجازی مربی سابق تیم استقلال تهران هم در این خصوص عنوان کرد: «روحت شاد مهرداد عزیز. واقعا نمی‌دونم چی بگم بخاطر از دست دادن جوون‌هامون. آخه چرا باید اینطور باشه؟ دوباره نگین تقدیر این بود و قسمت این بود!!!»

خانواده حجازی

خانواده مرحوم ناصر حجازی نیز در پیام تسلیتشان آوردند: «خانواده ناصر حجازی این ضایعه تأسف بار را به خانواده محترم اولادی و بازماندگان صمیمانه تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم طلب آمرزش و علو درجات و برای خانواده اولادی صبر جزیل از درگاه خداوند متعال خواستار است.»

مهدی امیرآبادی

امیرآبادی مدافع سابق استقلال تهران نیز خبر ناگهانی درگذشت اولادی را برای اهالی فوتبال شوکه کننده دانست و برای خانواده این مرحوم طلب صبر کرد.

اشپیتم آرفی

آرفی مهاجم سابق پرسپولیس در پیام اینستاگرامی پیرامون درگذشت اولادی ابراز کرد: «تو یک تیم نبودیم ولی برای یک عشق(پرسپولیس) گل می‌زدیم. خدا بزرگه. دو تا پسر پرسپولیس باهم شدند.»

حبیب کاشانی

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس هم در پیامی تسلیت خود را به مناسبت درگذشت اولادی عنوان کرد و نوشت: «مهرداد عزیزم روحت شاد. دل خیلی از فوتبال دوستان با گل‌های تو شاد شد.»

مهدی رجب‌زاده

همچنین رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان طی پیامی درگذشت اولادی را تسلیت گفت که در آن آورده است: « انا لله و انا الیه راجعون. با کمال تأسف درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن با اخلاق و فنی فوتبال کشورمون رو به جامعه ورزش و مخصوصاً خانواده داغدار این عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم. خدایا خودت رحم کن، از بس تو این چند وقت اخیر پیام تسلیت عزیزانمون رو نوشتیم، خسته شدیم و افسردگی گرفتیم. یادمون باشه هیچ تضمینی برای زندگی حتی در یک ثانیه بعد وجود نداره. ان‌شاءالله که روحش غریق رحمت الهی بشه، شادی روحش صلوات.»

حسین سلیمانی

سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از دوستان نزدیک مهرداد اولادی محسوب می‌شد در پیام تسلیت خود آورده است: « داداش امشب منتظر یه خبر باشا. به یاد اون خنده های اون شبت، به یاد دل مهربونت. به یاد اینکه میگفتی دوست داری برگردی پرسپولیس ولی باج نمیدی به کسی. یادت کار شهاب مظفری رو پلی کرده بودی تووو ماشین، گفتم باید کار جدید منو با شهاب بشنوی. حالا یه جدیدترش رو برات امشب می‌فرستم، ببین رو حرفم هستم»

پژمان جمشیدی

جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس در پیام تسلیستش به مناسبت درگذشت اولادی نوشته است: «باورم نمیشه. خداحافظ پسر شیطون و قدرتمند و دوست‌داشتنی. یادت به خیر. تورو خدا درس بگیریم و با هم مهربون باشیم. زندگی به همین بی اعتباریه»

مسعود شجاعی

شجاعی ملی‌پوش فوتبال ایران و تیم الغرافه قطر در واکنش به فوت مهاجم ملوان ابراز کرد: «نمیدونم چى بگم!!!! تسلیت میگم. براى خانواده محترم و دوستان و همه طرفداراى مهرداد آرزوى صبر دارم. خیلى زود بود رفیق!!»

محمد علیزاده

این خواننده پاپ کشورمان نیز طی پیامی برای درگذشت اولادی نوشت: « مهرداد عزیزم باورم نمیشه که دیگه نیستی و حیف و صد حیف برای نبودنت. در آغوش خدا آروم بخوابی عزیزم. تسلیت به خانواده محترم مهرداد اولادی و جامعه ورزشی و فوتبالی وطنم ایران»

رصا عنایتی

هنوز باور ندارم که مهرداد از بین ما رفته است. در کذشت ناگهانی مهرداد اولادی را به خانواده او و جامعه ورزش تسلیت می گویم.

فرزاد مجیدی

مجیدی سرپرست پیشین تیم استقلال تهران هم درگذشت ملوان را تسلیت گفت و برای این مرحوم طلب آمرزش و برای خوانواده‌اش آرزوی صبر کرد.

عزت‌الله پورقاز

مدافع ملی پوش ملوان انزلی از درگذشت هم تیمی‌اش ابراز ناراحتی کرد و در پیام خود نوشت: «مهرداد داداش وقت آسمانی شدنت نبود. باورم نمیشه رفتی… روحت شاد داداش»
هاشم بیک زاده
به فوتبال ایران تسلیت می گویم نمی دانم چرا مدام عزیزان فوتبالی خود را از دست می دهیم. واقعاً باور کردنی نیست فقط می توانم تسلیت بگویم و برای مهرداد طلب آمرزش و آرامش کنم.

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا