سود نورنبرگ از انتقال گوندوگان به سیتی

موبنا – از همان تابستان ۲۰۱۵ زمانیکه جدایی ایلکای گوندوگان از بروسیا دورتموند حتمی می‌نمود، مسئولان باشگاه نورنبرگ با توجه به اینکه این بازیکن از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ برای آنها بازی می‌کرد به سود بردن ۱۰زدرصدی از انتقال بعدی او امید بستند. البته این هافبک ملی‌پوش در نهایت ترجیح داد یک سال دیگر در …

موبنا – از همان تابستان ۲۰۱۵ زمانیکه جدایی ایلکای گوندوگان از بروسیا دورتموند حتمی می‌نمود، مسئولان باشگاه نورنبرگ با توجه به اینکه این بازیکن از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ برای آنها بازی می‌کرد به سود بردن ۱۰زدرصدی از انتقال بعدی او امید بستند.

البته این هافبک ملی‌پوش در نهایت ترجیح داد یک سال دیگر در دورتموند بماند. حال بار دیگر و اینبار خیلی جدی‌تر اخبار جدایی قریب‌الوقوع او بر سر زبانها افتاده و گفته می‌شود باشگاه منچسترسیتی با قراردادی سی میلیون یورویی او را به انگلیس خواهد برد.

چنانچه این قرارداد تابستان آتی امضا شود، سه میلیون یورو از آن به نورنبرگی‌ها تعلق خواهد گرفت که آنها هم می‌بایست بیست درصد از آن را به باشگاه بوخوم که گوندوگان از آنجا آمده بپردازند.

گفتنی است گوندوگان که سال ۲۰۰۹ در ازای مبلغ ۸۵۰۰۰۰ یورو از بوخوم به نورنبرگ پیوسته بود، سال ۲۰۱۱ با قراردادی ۵ میلیون یورویی از نورنبرگ راهی دورتموند شد.

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا