حضور دندانپزشکی جوان ایرانی به عنوان نماینده آسیا در کنفرانس جهانی «دندانپزشکی کم تهاجمی»

موبنا – در این همایش چهار روزه بیش از ۲۰۰ دندانپزشک از ۳۹ کشور آسیایی، اروپایی و آمریکای شمالی شرکت کردند. سخنرانان این کنفرانس بر مبنای ابداعات و انتشارات جدیدشان در زمینه «دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی» از طرف هیات علمی مربوطه انتخاب می شوند. امسال سخنرانان اصلی این گردهمایی از قاره های اروپا، آمریکای …

موبنا – در این همایش چهار روزه بیش از ۲۰۰ دندانپزشک از ۳۹ کشور آسیایی، اروپایی و آمریکای شمالی شرکت کردند.

سخنرانان این کنفرانس بر مبنای ابداعات و انتشارات جدیدشان در زمینه «دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی» از طرف هیات علمی مربوطه انتخاب می شوند. امسال سخنرانان اصلی این گردهمایی از قاره های اروپا، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا بودند.

نماینده قاره آسیا، دکتر «بهنام شکیبایی» از جمهوری اسلامی ایران، به عنوان تنها ارایه کننده تکنیک های جدید «بازسازی کم تهاجمی استخوان فک در درمان های ایمپلنت» به این همایش دعوت شده بود.

به گفته سرکنسولگری ایران در دوبی، عنوان سخنرانی وی «کشیدن کم تهاجمی دندان و بازسازی حفره خالی دندان» و همچنین برگزاری کارگاه عملی شش ساعته «جراحی میکروسکوپی بازسازی کف سینوس لیفت» بود.

این دندانپزشک ایرانی یکی از بنیانگزاران جهانی جراحی های میکروسکوپی ایمپلنت به شمار می آید که تا کنون شیوه های جدید متعددی را در این زمینه ابداع و منتشر کرده است.

این اولین بار بود که کارگاه عملی «جراحی میکروسکوپی ایمپلنت» این محقق در آسیا برگزار می شد.

دندانپزشکان حاضر در این کارگاه از کشورهای ایران، اسپانیا، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، روسیه و قطر شرکت داشتند.

در حاشیه این کنفرانس دکتر شکیبایی با حضور در سرکنسولگری ایران در دوبی با علیرضا بهرامی سرکنسول و برخی اعضای این نمایندگی ملاقات کرده و توضیحاتی درباره فعالیت های خود در این رشته نوپا ارایه داد.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا