پاکستان انفجار تروریستی کابل را محکوم کرد

موبنا – به گزارش خبرگزاری شینهوا، نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان با ارسال پیامی به محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهوری افغانستان در خصوص وقوع حمله‌ی اخیر در کابل ابراز همدردی کرد. وی در ادامه ضمن وحشیانه خواندن این حمله تروریستی، گفت: از طرف ملت و دولت پاکستان من این اقدام خصمانه را به شدت محکوم کرده و …

موبنا – به گزارش خبرگزاری شینهوا، نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان با ارسال پیامی به محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهوری افغانستان در خصوص وقوع حمله‌ی اخیر در کابل ابراز همدردی کرد.

وی در ادامه ضمن وحشیانه خواندن این حمله تروریستی، گفت: از طرف ملت و دولت پاکستان من این اقدام خصمانه را به شدت محکوم کرده و با شما و خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کنم.

نخست‌وزیر پاکستان تصریح کرد: چنین رخدادهایی به ما همچنان این پیام را می‌دهد که تروریسم هنوز یک تهدید اصلی برای ثبات و امنیت منطقه و علی‌الخصوص دو کشور است.

نواز شریف اظهار کرد: تروریسم به عنوان ابزاری برای عملی کردن خشونتی بی‌منطق در جوامع ما است و درد و رنج بسیاری برای ما و مردم به بار می‌آورد. از بین بردن تروریسم امری است که به عزمی راسخ و رویکردی هماهنگ نیاز دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، انفجار انتحاری روز سه‌شنبه در کابل ۲۸ کشته و ۳۲۷ زخمی برجای گذاشت. در این حمله یک خودرو مملو از مواد منفجره در نزدیک یک شعبه اداره امنیت ملی که مسئول محافظت از رجال برجسته است، در محله پل محمود خان در مرکز کابل منفجر شد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا