صعود بایرن مونیخ به فینال جام حذفی آلمان

موبنا – در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان بایرن مونیخ و وردربرمن برابر هم به میدان رفتند. شاگردان پپ گواردیولا که در بوندسلیگا در آستانه قهرمانی هستند، می خواستند ‏در جام حذفی هم به فینال برسند.‏ آنها به همین منظور با ترکیب کاملی برابر تیم وردربرمن به میدان آمدند تا بتوانند به …

موبنا – در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان بایرن مونیخ و وردربرمن برابر هم به میدان رفتند. شاگردان پپ گواردیولا که در بوندسلیگا در آستانه قهرمانی هستند، می خواستند ‏در جام حذفی هم به فینال برسند.‏ آنها به همین منظور با ترکیب کاملی برابر تیم وردربرمن به میدان آمدند تا بتوانند به فینال این رقابت ها راه یابند.

بایرنی ها که با حضور ریبری بعد از بازگشت از مصدومیت در خط حمله با تعداد نفرات زیادی در حمله حضور داشتند، در دقیقه ۳۰ با ضربه توماس مولر به گل رسیدند و نیمه نخست با برتری نزدیک بایرنی ها به پایان رسید. در نیمه دوم نیز بایرن مونیخ بود که توانست بار دیگر به گل برسد و از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را بکند این بار نیز توماس مولر در دقیقه ۷۰ در نقش گلزن ظاهر شد تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر بایرن مونیخ برابر وردربرمن به پایان برسد.

به این ترتیب بایرن مونیخ به فینال جام حذفی آلمان راه یافت و باید منتظر باشد تا حریفش در فینال برلین مشخص شود.

در دیگر دیدار این مرحله بوروسیا دورتموند در حالی باید برابر هرتابرلین به میدان برود که اوبامیانگ بهترین گلزن خود را در اختیار ندارد.

نوشته های مشابه
 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا