ایلون پلاس؛ ابزار خانگی شگفت انگیز

موبنا، رکسانا دانیالی – این وسیله بسیار زیبا و مدرن ساخته شده و از ابعادی معادل ۱۳۰ در ۱۰۰ در ۱۳۳.۵ میلی متر برخوردار است. ۴۲۰ گرم نیز وزن دارد. همان طور که در تصاویر دیده می شود، مدرنیته خاص این دستگاه در کنار ظاهر سفید مات آن می تواند به خوبی با دکوراسیون منزل …

موبنا، رکسانا دانیالی – این وسیله بسیار زیبا و مدرن ساخته شده و از ابعادی معادل ۱۳۰ در ۱۰۰ در ۱۳۳.۵ میلی متر برخوردار است. ۴۲۰ گرم نیز وزن دارد. همان طور که در تصاویر دیده می شود، مدرنیته خاص این دستگاه در کنار ظاهر سفید مات آن می تواند به خوبی با دکوراسیون منزل سازگاری یافته و به علت جمع و جور بودن نیز می توانید آن را در هر گوشه ای از خانه خود قرار دهید.

دستگاه از طریق کابل یو اس بی شارژ می شود. زمانی که آن را روشن می کنید، رایحه خوش عطر از طریق ارتعاش امواج اولتراسونیک در تمام فضای اطراف پخش می شود. درست مانند آن که یک حلقه دود از آشپزخانه در حال حرکت باشد. حرکت این بو نه تنها محیط را دلنشین می کند، بلکه رطوبت را نیز تنظیم خواهد کرد. لازم به ذکر است که پس از ۶ ساعت استفاده و یا در صورت به اتمام رسیدن آب، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و نیاز به مداخله شما نخواهد داشت.
ایلون پلاس به مبلغ ۷۹.۲ دلار آمریکا قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا