عرضه کوچکترین گوشی اندرویدی جهان با نمایشگر ۲.۴ اینچی

موبنا، میثم لطفی – نکته قابل ملاحظه این است که آیفون SE با نمایشگر کوچک ۴ اینچی همه مشخصات و امکانات داخلی آیفون ۶s را در اختیار گرفته است و به همین خاطر بسیار محبوب است. این اتفاق در عرصه گوشی‌های اندرویدی هم رخ داده است. گوشی Posh Mobile Micro X S240 نام محصول جدیدی …

موبنا، میثم لطفی – نکته قابل ملاحظه این است که آیفون SE با نمایشگر کوچک ۴ اینچی همه مشخصات و امکانات داخلی آیفون ۶s را در اختیار گرفته است و به همین خاطر بسیار محبوب است.

این اتفاق در عرصه گوشی‌های اندرویدی هم رخ داده است. گوشی Posh Mobile Micro X S240 نام محصول جدیدی است که از آن به عنوان کوچکترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان یاد می‌کنند.

Posh Mobile Micro X S240  (2)

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۲.۴ اینچی دارد. پیش از این کوچکترین گوشی اندرویدی جهان در سال ۲۰۰۷ با نام LG Voyager و با نمایشگر ۲.۸۱ اینچی روانه بازار شده است.

گوشی هوشمند Micro X S240 تراشه مرکزی MediaTek MT 6572M با پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

Posh Mobile Micro X S240  (1)

این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن با کیفیت VGA تصویربرداری می‌کند. باتری این محصول ۶۵۰ میلی‌آمپری است و روی آن نسخه ۴.۴ سیستم عامل اندروید کیت‌کت نصب شده است.

اگرچه این گوشی هوشمند در بازار با قیمت ۹۰ دلار فروخته می‌شود، ولی فروشگاه اینترنتی آمازون رنگ مشکی آن را با تخفیف ۴۲ درصدی به قیمت ۵۲.۵۵ دلار می‌فروشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا