۱۱ میلیارد دانلود از فروشگاه Play Store گوگل در فصل نخست ۲۰۱۶

موبنا، میثم لطفی – از زمان افتتاح این فروشگاه اینترنتی که موفقیت‌های فراوانی را رقم زده است تنها ۶ سال می‌گذرد. این مرکز نخستین بار با نام Android Market معرفی شد و در ابتدای فعالیت خود ۳۰ هزار ابزار کاربردی را در اختیار کاربران می‌گذاشت. شرکت Sensor Tower به تازگی گزارش جامعی را منتشر کرده …

موبنا، میثم لطفی – از زمان افتتاح این فروشگاه اینترنتی که موفقیت‌های فراوانی را رقم زده است تنها ۶ سال می‌گذرد. این مرکز نخستین بار با نام Android Market معرفی شد و در ابتدای فعالیت خود ۳۰ هزار ابزار کاربردی را در اختیار کاربران می‌گذاشت.

شرکت Sensor Tower به تازگی گزارش جامعی را منتشر کرده است که وضعیت فعالیت فروشگاه اینترنتی Play Store را نشان می‌دهد. در این گزارش گفته شده است در سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی اپلیکیشن‌های موجود در این فروشگاه اینترنتی بیش از ۱۱.۱ میلیارد بار دانلود شدند.

google-play-store (2)

این گزارش نشان داد میزان بارگذاری‌های فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل در فصل نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶.۷ درصدی را تجربه کرده است و این مسئله نشان می‌دهد کاربران اندرویدی جهان تمایل بیشتری به استفاده از ابزارهای اندرویدی دارند.

این گزارش همچنین نشان داد میزان دانلود بازی‌های ویدیویی از فروشگاه Play Store گوگل در این دوره زمانی سه ماهه پنج برابر بیشتر از دیگر ابزارها بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا