هر آمریکایی ۲۹ ماه از یک گوشی هوشمند استفاده می‌کند

موبنا، میثم لطفی – رقم یاد شده از میانگین ۲۸ ماه که در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی برای هر شهروند آمریکایی مشخص شده بود بیشتر است و نشان می‌دهد کاربران این کشور ترجیح می‌دهند برای مدت طولانی‌تر گوشی هوشمند قبلی خود را نگه دارند. شرکت‌های مخابراتی در آمریکا هنگام فروش گوشی هوشمند قرارداد ۲۴ …

موبنا، میثم لطفی – رقم یاد شده از میانگین ۲۸ ماه که در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی برای هر شهروند آمریکایی مشخص شده بود بیشتر است و نشان می‌دهد کاربران این کشور ترجیح می‌دهند برای مدت طولانی‌تر گوشی هوشمند قبلی خود را نگه دارند.

شرکت‌های مخابراتی در آمریکا هنگام فروش گوشی هوشمند قرارداد ۲۴ ماهه با شهروندان منعقد می‌کنند و مردم آمریکا در بیشتر موارد ترجیح می‌دهند به جای پرداخت هزینه به صورت یکجا، این قراردادها را منعقد کنند و به صورت اقساط قیمت گوشی را بپردازند.

user smartphone (1)

دو تا سه سال قبل هر کاربر به طور میانگین ترجیح می‌داد برای دوره زمانی ۲۴ تا ۲۶ ماه از یک دستگاه گوشی هوشمند استفاده کند و بررسی‌های جدید نشان می‌دهد این میانگین افزایش یافته است.

کارشناسان در بررسی‌های خود متوجه شدند چون گوشی‌های هوشمند جدید قابلیت‌های متفاوتی ندارند و انگیزه لازم برای خرید دستگاه جدید را ایجاد نمی‌کنند، کاربران ترجیح می‌دهند برای مدت طولانی‌تر از گوشی قبلی استفاده کنند.

هم‌اکنون برخی شرکت‌های مخابراتی آمریکا از جمله T-Mobile و Sprint طرح‌هایی را به اجرا درآورده‌اند تا بر اساس آن قراردادهای ۱۸ ماهه منعقد کنند و کاربران از این طریق بتوانند در دوره‌های زمانی کوتاه‌تر گوشی خود را تعویض کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا