پشتیبانی اندروید N از فناوری لمس سه بعدی

موبنا – به گزارش ورج، این فناوری که به ۳D Touch شهرت دارد پیش از این در گوشی آیفون در دسترس قرار گرفته بود تا کاربران این گوشی در صورت فشار دادن سطح گوشی با انگشت با شدت کم و زیاد بتوانند فرامین مختلفی را به اجرا درآورند. کارشناسان افزوده شدن چنین قابلیتی به اندروید …

موبنا – به گزارش ورج، این فناوری که به ۳D Touch شهرت دارد پیش از این در گوشی آیفون در دسترس قرار گرفته بود تا کاربران این گوشی در صورت فشار دادن سطح گوشی با انگشت با شدت کم و زیاد بتوانند فرامین مختلفی را به اجرا درآورند.

کارشناسان افزوده شدن چنین قابلیتی به اندروید را هیجان انگیزترین قابلیت تازه سیستم عامل یاد شده دانسته و پیش بینی کرده اند برنامه نویسان و توسعه دهندگان به خوبی از قابلیت یاد شده بهره بگیرند و بر همین مبنا میانبرهای متنوعی برای دسترسی به برنامه های مختلف طراحی کنند.

علاوه بر این گفته می شود گوگل قصد دارد از این سیستم عامل به عنوان ابزاری برای تسهیل استفاده از هدست های واقعیت مجازی استفاده کند، زیرا در بخش تنظیمات آندروید ان بخشی به نام VR Listene درنظر گرفته شده که به دسترسی به اطلاعیه ها یا نوتیفیکیشن ها در زمان بر سر داشتن یک هدست واقعیت مجازی با استفاده از یک موبایل، مرتبط است.

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا