خودرو نماینده آمریکا در کامرون یک کودک را زیر گرفت

موبنا – کاروان حامل سامانتا پاور نماینده امریکا در سازمان ملل به علت سرعت بالا در منطقه‌ای مسکونی در کشور آفریقایی کامرون، یک کودک ۷ ساله را زیر گرفت و کشت. به گزارش پرس تی وی، گزارش‌های منتشره حاکی است، یک خودروی زرهی در کاروان حامل پاور که با سرعتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر در …

موبنا – کاروان حامل سامانتا پاور نماینده امریکا در سازمان ملل به علت سرعت بالا در منطقه‌ای مسکونی در کشور آفریقایی کامرون، یک کودک ۷ ساله را زیر گرفت و کشت.

به گزارش پرس تی وی، گزارش‌های منتشره حاکی است، یک خودروی زرهی در کاروان حامل پاور که با سرعتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در شهر کوچکی در شمال کامرون حرکت می‌کرد، یک کودک ۷ ساله آفریقایی را زیر گرفت و کشت.

به گزارش آسوشیتدپرس، این حادثه نزدیک شهر موکولو در شمال کامرون روی داده است؛ هدف از سفر نماینده امریکا به این کشور منطقه غرب آفریقا، بازدید از وضعیت پناهجویان و افراد بی خانمان عنوان شده است.

این گزارش می‌افزاید، در حالی که روستاییان کامرونی در کنار جاده ایستاده بودند و نظاره گر عبور کاروان حامل نماینده امریکا بودند، یک کودک به میان جاده حرکت کرده و به خاطر سرعت بالای خودروهای این کاروان، در این حادثه جان خود را از دست داده است.

همچنین علاوه بر چندین خودروی زرهی، یک بالگرد نظامی نیز امنیت حرکت این کاروان را تامین می‌کرده است.

حتی گفته می‌شود، نیروهای امنیتی امریکایی به خودرویی که با این کودک برخورد کرد، دستور دادند تا فورا حرکت کرده و به کاروان ملحق شود.

سامانتا پاور در خلال سفر به کامرون همچنین با امبلا امبلا وزیر امور خارجه این کشور آفریقایی دیدار کرد. دو طرف در این دیدار درباره مبارزه با گروه تروریستی بوکوحرام که هزاران بی خانمان برجای گذاشته است، گفتگو کردند.

 منبع: عصرایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا