پشتیبانی یوتیوب از پخش ویدئوهای ۳۶۰ درجه زنده

موبنا – به گزارش تک کرانچ، با اعمال این تغییرات یوتیوب به اولین سایت به اشتراک گذاری ویدئو مبدل می شود که از دوقابلیت مذکور برخوردار است. منظور از پخش زنده و پرحجم صدا یا Spatial audio آن است که کاربران می توانند صدای ویدئوها را به همان شکلی بشنوند و دریافت کنند که افراد …

موبنا – به گزارش تک کرانچ، با اعمال این تغییرات یوتیوب به اولین سایت به اشتراک گذاری ویدئو مبدل می شود که از دوقابلیت مذکور برخوردار است.

منظور از پخش زنده و پرحجم صدا یا Spatial audio آن است که کاربران می توانند صدای ویدئوها را به همان شکلی بشنوند و دریافت کنند که افراد حاضر در محیط ضبط ویدئو می شنوند. این امر به خصوص در مورد ویدئوهای مربوط به کنسرت های موسیقی مصداق پیدا می کند، زیرا معمولا صدای ضبط شده این کنسرت ها با آنچه که حضار در عمل می شنوند متفاوت است.

گوگل قبلا در برخی محصولات خود از پخش Spatial audio پشتیبانی کرده بود که از جمله آنها می توان به هدست واقعیت مجازی آن یا Google Cardboard اشاره کرد.

استفاده از قابلیت صوتی مذکور محدود به کاربرانی است که از گوشی های هوشمند آندرویدی استفاده می کنند و برای این کار استفاده از گوشی یا هدفون ضروری است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا