خدمات ابری رشد مالی IBM را دو رقمی کرد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت IBM اعلام کرد درآمدهای فصلی آن از بخش کسب و کار استراتژیک شامل سیستم‌های پردازش ابری و خدمات تحلیلی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۴ درصدی را تجربه کرده است و این بخش در مجموع ۳۷ درصد از کل درآمدهای شرکت را تامین می‌کند. مجموع درآمدهای …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت IBM اعلام کرد درآمدهای فصلی آن از بخش کسب و کار استراتژیک شامل سیستم‌های پردازش ابری و خدمات تحلیلی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۴ درصدی را تجربه کرده است و این بخش در مجموع ۳۷ درصد از کل درآمدهای شرکت را تامین می‌کند.

مجموع درآمدهای IBM از خدمات پردازش ابری طی ۱۲ ماه گذشته با رشد ۳۶ درصدی معادل ۱۰.۸ میلیارد دلار محاسبه شده است که این رقم رکوردی تازه محسوب می‌شود.

در گزارش این شرکت بزرگ فناوری آمده است فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی سود خالص آنها ۲.۰۱ میلیارد دلار معادل ۲.۰۹ سنت به‌ازای هر سهام در تالار بورس محاسبه شده است. درآمدهای غیرحسابرسی شده (Non-GAAP) این شرکت نیز به‌ازای هر سهام ۲.۳۵ دلار محاسبه شد تا در مجموع ۱۸.۷ میلیارد دلار باشد.

وال استریت پیش‌بینی کرده بود IBM در فصل نخست امسال برای درآمدهای غیرحسابرسی شده خود به‌ازای هر سهام خود ۲.۰۹ دلار و در مجموع ۱۸.۲۸ میلیارد دلار کسب می‌کند.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا